Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
  2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    nu nog zonder helmpje oeten maandag naar het ziekenhuis voor een gesprek over een helmpje CB was weer eens lekker eigenwijs en gaf iedere keer aan nee hoor heeft geen afplatting ben toch naar de fysio gegaan en 108% noemen ze ernstige afplatting meneertje had 113% de vraag is nu of er nog wat aan gedaan worden met een helmpje

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Sabine wat is jullie ventje al groot en wat kijkt ie al wijs !!!

Marit heeft ook wel een plat achterhoofdje , T&T ook , papa en mama ook , bij ons is het erfelijk .................Maar doen ze ook niks aan omdat het niet erg genoeg is en wel symetrisch ........Waarschijnlijk wordt het nog wel wat ronder , trok bij T&T ook nog bij toen ze gingen kruipen en zo ...

Hopelijk is er nog wat aan te doen bij Ferenc , eigenlijk zou je er volgens mij al voor de 6 maanden mee moeten beginnen ,...Zou zonde zijn ..Bij een meisje zie je het niet zo geod vanwege de lange haren , maar bij een jongen is het zonde als je het ziet ...............................

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    is een echt mannetje hij loopt al achter zijn loopautootje het hele huis door en van de tafel naar de bank.... hij weegt ook al 11 kilo

we zullen maandag zien 9 maanden is eigenlijk veel te laat maar ze wouden hem zien vanwege de grote afwijking mares had/heeft het ook maar die heeft zoveel haar dat je het niet ziet

5. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Goedemorgen..dankjewel voor alle lieve berichtjes. Dat heeft me erg goed gedaan en geeft je het gevoel er niet alleen in te staan.
    Vandaag ziet en voelt het weer wat beter aan! Weet ook wel dat achter de wolken de zon schijnt maar soms is de zon even te ver weg dat je haar kan zien.
    Heel stiekem hoop ik toch weer dat het raak is. Vorige x sliep ik vanaf de eisprong tot aan bbz nog geen 3 uur per nacht. Vanaf dit weekend weer slapeloos..dus wie weet:).

Wat een heerlijke foto's van die lieve Kids! Daar mogen jullie met recht trots op zijn!

Wens jullie allemaal een fijne en zonnige dag toe!
    En so many thanks!!

Liefs Roos

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ohhh wat een leuke foto's van jullie kinders! Wat hebben jullie allemaal een mooierds en wat zijn ze schattig zeg!!

@s1980: Ben de eerste weken vreselijk misselijk geweest, echt met overgeven in de ochtend zodat ik maar halve dagen kon werken. Dat was wel vervelend. Voor de rest vind ik de kwaaltjes op zich wel meevallen :) Inmiddels ben ik van de misselijkheid af en ga ik me eindelijk weer een stuk beter voelen! Ben ook 's avonds niet meer zo extreem moe. Dus op het moment voel ik me super...afgelopen weekend voor babykamertjes gekeken en dat was zo leuk om te doen! Dit weekend gaan we waarschijnlijk weer wat babyzaken afspeuren en verder met klussen in de babykamer. Mocht je tips hebben voor bepaalde babyzaken, dan houd ik me aanbevolen :p

@Roos: Ik duim voor je dat je weer zwanger bent meis! Dat zou echt geweldig zijn!

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Tip: babypark!

8. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oehhh...dat zie er leuk (en groot!!) uit zeg, dat Babypark. Heb meteen manlief gemaild, en we gaan er zaterdag heen! :D Thanks voor de tip!!

Hebben jullie er ook veel spullen gekocht? Hebben ze leuke kortingen/acties, dat je bijv. (net zoals bij Babydump) een gratis box krijgt bij aankoop van kinderkamer, of dat je een gratis autostoeltje krijgt bij aankoop van kinderwagen? ;)

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ze hebben staffelkorting, wij hadden samen met andere spullen gekocht en hadden 900 korting (wel extra openingskorting)
    Ga bij babydump niet op de box en stoel af want die zijn beide ruk!
    Wij hebben alles bij babypark vandaan.

Kamer hawaii
    Wageb quinny buzz
    Maxicosi pebble + famaliy fix
    Box
    Speelgoed etc

Alleel spuugdoekjes etc heb ik van de babydump

10. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @s1980: wat een prachtige kinderen heb je toch. Echt 2 beauty's:):)
    Hoe gaat het nu op je werk???

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb wel bijna alles van babydump,wel een duurdere box genomen.(wat is er slecht aan?) heb hem nauurlijk pas een week in gebruik he;)
    Stoel ga ik volgende week met me moeder kopen bij de prenetal.
    Of bedoel je de autostoel?wij hebben de cabriofix erbij gekregen(pas 1 keer gebruikt)wat is daar mis mee? hihi kan me dan alvast voorbereiden he ;)dat ik een nieuwe moet kopen...
    Vond de service wel goed bij de babydump!
    Als je iets ergens anders het goedkoper zag kreeg je het verschil terug,maand later was bijna alles in de aanbieding bij de prenetal ben langsgegaan en kreeg 300 euro terug.:D

Wat een mooie ogen zeg marjon,lekker kindje hoor!
    S1980 ook een mooierds hoor en llief!

Hier echt aan het genieten maar dat ontzwangeren he;)doe de raarste dingen van de week was ik gehakt ballen aan het bakken in een pan en vond het maar raar dat ze niet gaar werden,aardappels aangebrand,man boos moest zo huilen:)

Of gister wilde ik even weg dacht dat de opening was van de prenetal dus ik met schoonzusje er heen is de opening morgen :$ dus vandaag.

even fototje voor diegene die me hyves niet hebben:p

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een moppie rijswijkse

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    thanx meiden voor de complimenten lelijke mensen maken knappe kinderen zegt men hé :)

wij hebben alles bij babydump gehaald fijne winkel ook dingen aangesmeerd die ik nog nooi heb gebruikt

Heb een dipje vandaag goed zwangerschapnieuws gehad maar ook slecht moest meteen weer aan 2 jaar geleden denken 31 oktober de operatie van de bbz

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je Daan!
    Heb op kleintje gestemd scorpion;)

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ow haha, nieuwe maand he!
    Ik doe mee voor de fun! Heb al een keer gewonnen ;)

16. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik heb me ook opgegeven ;)
    volgens mij doe ik volgende maand mee.
    Wat heb je gewonnen dan?

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Zo een draagzak. Julian vind het geweldig! Maar hij is zo bewegelijk dat het ook wel zwaar is, maar op huil momenten heb ik erg veel plezier van

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    haaaajjjjjjjjjj
    Weinig te melden hier...hihi.

@s1980: gaat het weer met je? Wat voor slecht nieuws gehad? en ook goed nieuws???

Oja lady's hoe zit het nu met onze deeeeeeettttttttt???

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen....
    Wat een lieve prulletjes op alle foto's hier.. *smelt*
    Ben er even door heen gescrolt! Nu ff bijlezen... ;)

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja... onze date.. zullen we maar eens knopen gaan door hakken?

uhm 18 december geloof ik hé ;)

Zal ik een aanvul lijstje maken??

Wie gaan er mee??
    - Ik!
    -
    -
    -

Deel Deze Pagina