we kunnen anders ook ergens in het midden van het land afspreken en gewoon ergens koffie met taart doen.
ik ben nummer 3 joyce sterkte met jullie mannetje hoop dat alles goed verloopt en dit voorlopig de laatste keer is....
ik kan dan niet , moet werken .... Zijn bij ons de drukste weken van het jaar, dus vrijkrijgen kan ik niet .........................Misschien een volgende keer .........
Ik kan de 18e sowieso niet helaas, want heb die dag al afgesproken met vriendinnen...maar zoals ik al zei ben ik echt een drama om iets mee te plannen. Hopelijk ook voor mij een volgende keer! Zijn de meiden hier met kindje(s) trouwens op zwangerschapsgym geweest? Was dat een aanrader, of juist niet? Reden dat ik dit vraag is omdat ik zo erg twijfel...ik ben bang dat ze voornamelijk gaan lopen theeleuten en klagen over kwaaltjes, of dat iedereen bang is voor de bevalling. Ik ben juist (nog?) niet bang voor de bevalling, maar denk dat als ik vaak genoeg andermans angsten zou horen, dat ik dan vanzelf wel bang word gemaakt. Is dat een reële angst denken jullie?
Ik ben alleen op zwangerschapspilates geweest en zou het niet nog eens doen. Ik was op een gegeven moment blij dat ik op de bank zat en dan moest ik er weer uit. Ik had er ook weinig aan omdat ik het thuis toch niet deed. Sommige waren wel bang maar de leraares had zelf 3 kinderen en die stelde ons wel weer gerust, wat wat bij de 1 geen pijn doet doet t bij de ander wel.
banaantje bij m niets gedaan bij f yoga gedaan wat een aanfluiting vond ik dat (sta er ook niet open voor blijkbaar) want volgens haar als ik erin had geloofd was f nog wel goed gaan liggen nou zij de gyn dit mannetje ligt zo vast zelfs tijdens de draaipoging wou die geen millimeter meedraaien. Als je een goede VK heb kan deze je heel goed begeleidn. eerlijk is eerlijk had bij de yoga wel wat aan de ademhalingstechnieken maar dat is 2 lesjes en dan weet je het wel succes met het maken van een beslissing
Ik heb 3 x zwangerschapsgym gedaan en had nu de 3e keer echt een goede juf .. Ik ben er ook naar toe gegaan voor de gezelligheid .....
gaan zo lang weekende met de schoonfamilie naar Groenlo hoop dat het nog wat beter weer wordt fijn weekend allemaal
Sabine veel plezier! Hier weer terug uit het ziekenhuis. Alles is goed gegaan. Hij zat zelfs te lachen toen hij een infuus kreeg, echt ongelofelijk!! Geen traan!!
wow joyce wat een kanjer mag je echt trots op zijn zeg!!! je hebt een stoer ventje op de wereld gezet dat bewijst zich maar
Scorp wat een sterk kereltje hebben jullie toch! Ik hoop dat het vanaf nu een stuk beter zal gaan en dat de ziekenhuisbezoekjes jullie bespaard mogen blijven.
Wat een sterk mannetje is het toch, al zoveel meegemaakt. Naderhand ook geen last gehad? Voor paps en mams ook redelijk te doen geweest? Dat Julian er maar voor heeeeeel lang vanaf is.