Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik zal wel even alles plaatsen:
    We moesten ons een dag van te voren melden en dan ook blijven slapen.
    Daar om 14.00 uur aangekomen kregen we een eigen kamer...IDEAAL..dan heb je tenminste een beetje privacy en geen andere huilende kinderen waardoor je wakker word of die julian ook laten huilen.
    Dylan was net weg en 17.00 uur zeggen ze ineens er is een spoedje en je moet de kamer uit, jullie mogen met zn 2en naar het ronald mc donald huis.
    ik was helemaal verbaast, want waarom moesten we dan naar het ziekenhuis? Uiteindelijk was het ziekenhuis boos, maar zijn wij lekker naar huis gegaan! We moesten alleen wel beloven er de volgende dag weer om 08.00 uur te zijn.

Volgende dag waren we er om 08.30 uur (file's etc) we kregen te horen dat julian pas om 11.45 uur geholpen zou worden.
    Julian heeft lekker zitten spelen en weigerde te gaan slapen. hij had de hele nacht ook niet geslapen, en moest nuchter zijn dus wij waren al op het ergste voorbereid.

Toen kwam om 10.00 uur de verpleegster naar ons toe dat een kindje die om 11.00 uur moest al aan de beurt was dus dat wij ook eerder geholpen konden worden.
    We mochten julian al vast gaan omkleden en verdovingszalf op zijn handjes gaan smeren.
    Er was ons eerst verteld dat hij onder narcose zou gaan met een kapje net zoals vorige keer, maar de verpleegster zei dat de dokter dat niet beslist maar de anesthesist.

Julian was omgekleed en bleef maar lachen

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    We hadden hem echt net omgekleed en toen mochten we al naar de OK.
    Dylan en ik hadden besloten dat ik weer mee zou gaan. Ik had net die dag onze foto op dit forum bij een topic neergezet om de foto te laten lezen. Ik kreeg echt net voor de OK een pb waarin stond dat alle 4 de kindjes bij mij zijn (3 meisjes en 1 jongentje) en dat julian een perfecte band heft met zijn broertje en die ook altijd ziet (dit dachten wij al) en dat zijn opa ook bij hem was. Zijn zusjes kan hij niet zien.
    Lopend naar de OK vertelde ik julian dan ook vast dat ze hem straks een prikje zouden gaan geven en dat hij daarvoor even moest gaan slapen net als vorige keer maar dat mama daar niet bij mocht zijn maar dat zijn broertje bij hem zou blijven en op hem zou letten. Mama is er weer als je wakker word.
    In de OK aangekomen herkende hij ondanks de blauwe pakken en de mutsen de dokter en de anesthesist meteen.
    En dan zeggen ze nog dat dat niet kan en dat ze dat pas v.a. 9 maanden een beetje kunnen en dat ze ook niet begrijpen wat je zegt. Nou niet bij Julian!!
    De maatschappelijkwerkster gaat ook altijd mee, en ik had julian op schoot zitten en hij bleef naar iedereen lachen en aandacht vragen. Er bleek een ader in zijn hand te zien te zijn dus ze besloten de narcose via een infuus te doen. Ze hebben me heel goed uitgelegt wat wat is, en ze hebben nog even met julian zitten spelen. Ze verbaasde zich erover hoe vrolijk hij was is een onbekende ruimte met onbekende mensen.
    De maatschappelijk werkster gaf julian haar batch en dat verdween natuurlijk meteen in zijn mond, de anesthesist maakte zijn handje schoon en hij keek even wat ze deed en begon toen weer te lachen en met de batch te spelen. Het infuus werd geprikt en hij keek ernaar en keek de anesthesist aan en begon weer te lachen. Doordat hij niet ging huilen kwamen ze allemaal om ons heen staan om te kijken. Julian vond het prachtig al die aandacht en ging nog even door met lachen. De anesthesist vertelde dat ze de narcose zo zou gaan inspuiten en dat ik hem goed moest vasthouden omdat hij direct slap zou worden. Ik gaf julian een kus en vertelde hem dat hij ging slapen, hij keek omhoog en legde zijn handje op mijn wang en keek me aan met zo een blik van dat hij het wel goed vond, toen werd de narcose ingebracht en hij viel meteen weg. Ik mocht hem zelf op het bed neerleggen en nog even knuffelen.
    Omdat julian zo zat te lachen en alles goed vond had ik er ook vrede mee. Ik heb hoe raar het ook niet gehuild toen ik wegliep. Het was goed!

Na 10 minuten werden we al gebeld dat ze klaar waren, daar aangekomen rollen de tranen wel gewoon door alle draden en alles wat je dan ziet.
    Na 10 minuten deed hij zijn ogen en was hij alweer klaar wakker. Hij begon wel te huilen maar dat was snel over met een beetje glucosewater.
    Hij heeft weer een mooi dapperheidsdiploma gekregen.
    Dezelfde dag mochten we al naar huis. Thuis aangekomen wilde hij meteen in de bouncer en begon meteen te springen. (dan had hij dus geen pijn).
    Ik denk niet dat hij er veel last van heeft.
    De botox gaat pas v.a. 3 dagen werken dus het is even afwachten.
    Wij hebben het wel als goed ervaren. Het was dan ook maar een prikje. Maar het is zeker een super sterk mannetje die altijd vrolijk is!

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    En na de operatie in het ziekenhuis was het lampje ff uit.

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wauw!!! wat een knapperd Joyce.
    En fijn dat het voor jou ook "meegevallen" is in hoeverre dat kan.

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een bijzonder verhaal joyce!! heb echt respect voor jullie en jullie knappe ventje

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik hoop dat het voor het laatst was scorpion.

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Inderdaad een sterk mannetje, en jij ook hoor mama Joyce.. ;)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat een stoere vent hebben jullie hoor !!!!!

Hrebben ze vast al van papa en mama geleerd ..

knufffffffffff

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Zo wat gaat het snel allemaal je bent alweer 26 weken sass!
    Nog minder dan 100 dagen ;)
    Ben je al dik aan het worden?

Hoe gaat het met je Wennes?
    Werkt de botox Scorpion?
    En de rest natuurlijk?

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    joyce wat lees ik nu op hyves:( werkt de botox niet?
    wat een klotezooi zeg bahh

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh nee toch!!! Dat meen je niet Daan!!! :x

Goed hé Rijswijkse.. Ja heb al een mooi bolletje..
    1ste week van Jan. nog werken en dan verlof!! Ben aan het aftellen... :p
    Weet je al van wie die geheime kaart is?? ;)

Fijne dag vandaag allemaal...

12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    nee weet niet wie de afzender is:x
    Is een hele mooie muziek kaart met een love nummer;)
    Lijst met wie we een kaart hebben gestuurd nagekeken maar geen idee.
    Mijn verlof is 4 januari afgelopen,ga denk ik niet meer werken.
    blijf je gewooon werken?

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey meiden,

nee botox werkt niet zoals het hoort.
    slecht in een enkel geval (0,01%) gaat de botox door je lichaam zwerven en tast het andere spieren aan ipv de spier die je moet hebben....HET ZAL WEER EENS NIET HE!!:x

in 8 dagen had hij maar 3 keer gepoept en hele kleine beetjes en heel hard (hij krijgt laxeermiddel dus dat hoort al helemaal niet) gelukkig heeft hij zaterdagochtend gepoept (nu niks meer)
    We kijken het nog heel even aan, maar we worden er een beetje moedeloos van:(:(

@all wat gaan we nou 18 december doen?? komen jullie naar mijn winkeltje of gaan we ergens wat drinken in het midden van het land ofzo??

- wennes10
    - s1980
    - Scorpion
    - Sass

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    #234 rijswijkse, 15 nov 2010
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
    pfff wat erg zeg scorpion!
    Mijn meisje heeft ook moeite met poepen,zo zielig om te zien.
    Maar ze poept wel elke dag met veel persen,wordt knal rood.(1dag heel hard huilen om te poepen.
    Dus zie je kleine al voor me als je 2a3 dagen niet hebt gepoept :x
    Gaat het wel over?
    Welke spier is aangetast?
    sterkte

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Geef jij borstvoeding? Want dan kan en mag het moeilijker gaan he. En. Wat ik begrepen heb is dat de meeste kindjes zo rood aanlopen. Vind het ook wel makkelijk ;)

Of het over gaat - ik hoop het wel!!
    Welke spier - de spier die meteen achter je anus zit. Geen idee welke dat is (als dat het is he, ik heb nog zo me bedenkingen)

16. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Scorpion: Ah nee dat meen je niet he!! :( Werkt de prik niet? Wat een heftig en bijzonder verhaal van Julian in het ziekenhuis zeg, en wat heeft hij het dapper doorstaan!! Maar wat gaan ze nu doen om hem te helpen als Botox niet werkt, of weten ze dat nog niet?

Hoe is het verder met jullie allemaal?

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dan is er wel een oplossing maar dat laten we niet doen. Dan zou hij NOOIT meer controle over ze anus hebben dus dan poept hij steeds in ze broek! Dan leer ik hem liever hoe hij een clysma moet doen :(

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    bij flesvoeding gaat het volgens mij moeilijker dan borstvoeding toch?
    Geef helaas flesvoeding heb me te veel laten beinvloeden door anderen en heb nu spijt :(
    Volgende gaat zeker borstvoeding krijgen wordt het gestaar van me schoonmoeder zat :( vorige keer pakte ze gewoon haar uit de box van ik ga het flesje geven :s dus dat is zoieso een van de redenen.
    Geef jij fles of borsvoeding?

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Moeilijker is met borst.

Ik geef fles! Ow heerlijk zo een schoonmoeder...dat zijn de momenten dat je dan hoopt dat ze gaat huilen he ;)
    Ik zou gewoon zeggen, nou dat doe ik liever, jij mag volgende keer (en dat dan blijven zeggen)
    Ik ben blij met de fles. Had er niet aan moeten denken dat gezuig aan me borst en tepelkloven etc blehhhh ieder zijn ding zullen we maar zeggen

20. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    haha hier ook zo'n gulzige drinker ;)
    me schoonmoeder is een moeilijk verhaal;ze had zelf een huilbaby en dat is me kleine helemaal niet misschien een beetje jaloers :(
    zaterdag was ze er en echt zeker 2 uur bij haar gelegen dus zeg nou ze moet nu wel slapen us even in de box gelegd ze is wel 30 keer langsgelopen en staan kijken:xwerd er helemaal gek van maar kan niks zeggen!
    Ze heeft longkanker en is niet meer te helpen,dus maakt het allemaal zo dubbel.

Deel Deze Pagina