Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou als julian in de box ligt te slapen en me moeder of zus komen langs dan zeg ik al van te voren: hij slaapt dus laat hem slapen.
    <ja nee ik kijk alleen even
    <kijken en over zijn wangen aaien> <julian draait zich dan om>
    <ach kijk hij is wakker!!
    >ja duhhh!!

sommige mensen zijn gewoon zo.

Mijn schoonmoeder bv die snapt niet dat ik nu in februari weer een wensballon wil oplaten voor die bbz.
    Dan zeg ik je weet toch helemaal niet hoe het voor mij voelt.
    Ow dat weet ik wel want ik heb zelf een abortus laten doen

Dan ben je toch gewoon sprakeloos

ik heb echt geleerd mezelf in te houden en als het te ver gaat pak ik julian op en leg ik hem boven in zijn bedje :D

2. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    haha lijkt wel of we de zelfde ouders hebben :pmaar ze draaid zich natuurlijk nog niet om maar slaapt verder!
    moet even fles maken;)

3. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    :$:$:$

Dat weet ik wel, want ik heb een abortus laten doen...wtf?
    Sjonge, dat is nogal een ondoordachte en misplaatste opmerking...

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Tja

Ik had ook zoiets van...jaaaaa ik heb er idd ook zelf voor gekozen :s

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Joyce , sommige mensen weten niet wat ze zeggen en wat het bij een ander kan doen , niet eens de moeite voor doen om te reageren ............................

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Mooie banner marjon!

Ik heb er ook aangekeken of ze gek was en ben de was gaan doen :D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Zo zou ik ook reageren ..............................misschien dat ik nog zou zeggen dat het soms beter is als mensen eerst ff nadenken voordat ze iets zeggen............

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dat heb ik al te vaak tegen dr gezegt.
    Helaas...sommige leren t niet!!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jammer scorpion ........................wie weet ooit ................

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    jeutje wat een reacties van de schoonmoeders zeg:|
    soms zijn ze gewoon echt vervelend vindt ik
    zo bemoeid die van mij zich met mijn hubby zn pak die hij in januari gaat uitzoeken
    tja want dit staat hem niet en zoiets zou hij nooit dragen
    ze moest eens weten haha

maargoed hier gaat verder alles toppie
    nog 6 maandjes en dan is onze grote dag we zijn nu echt aan het aftellen..en ook tot we eindelijk weer kunnen losgaan op elkaar hihi want we doen het safe of niet tot 2 weken voor de bruiloft

verder ben ik bijna 5 kilo afgevallen en zit geweldig goed in mijn vel. das wel anders vergeleken 1 jaar geleden:d

verder alles goed met marjon,banaantje,rijswijkse.wennes,channes,scorpion..

solly als ik iemand vergeet maar die vraag geld dan ook voor jou;)

11. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ja schoonmoeders kunnen echt krengen zijn, wat ik allemaal hoor... Ongelofelijk.

Gelukkig heb ik een hele fijne schoonmoeder, die me goed heeft gesteund toen ik een bbz had gehad en heel goed begreep waarom ik verdrietig was toen mijn schoonzusje was bevallen.

Mijn eigen moeder daarentegen kan nog wel eens lastig doen...net als mijn oudste zus (die is al 50 maar gedraagt zich alsof ze ook een moeder van me is). Ze geven me goedbedoelde 'adviezen', maar als ik ze niet opvolg ben ik ineens een slechte moeder. Zo vonden ze het maar raar dat ik nog schuin op mijn buik slaap en af en toe op hakken loop, ook mag ik niet van hun met opgetrokken benen op de bank zitten omdat dat slecht zou zijn voor de baby (?!). En de Angelsounds mag ik niet gebruiken, want dat is schadelijk. Nou dat laatste heb ik wel 10x nagevraagd bij mijn gynaecoloog en verloskundige en dat is toch echt onzin. En dat op hakken lopen is hooguit schadelijk voor mezelf, en niet voor de baby, en zolang ik nergens last van krijg door het dragen van hakken trek ik ze nog gewoon aan.

Oja en nog zo'n mooie: ze vonden het SCHANDALIG dat ik straks mijn kindje 2 dagen naar het KDV ga doen. Ze vinden dat dat iets is voor mensen die voor de show een kind willen om erbij te horen...wist niet wat ik hoorde...alsof ik voor de show een kind zou willen! Ik heb verdorie mijn eigen zaak, wat moet ik zeggen tegen mijn medevennoot? "Sorry hoor, maar ja, ik krijg nu een kind, dus ik word maar huisvrouw!" ik zou niet eens zonder werk kunnen. Alsof alle werkende moeders per definitie al fout zijn. Kan me echt woedend hierover maken :(

Daantje (naamgenootje :p) voor jou begint het nu echt op te schieten he! Spannend want over een half jaar kun je dus beginnen met zwanger worden. Ik weet nog hoe heftig ik dat vond, vorig jaar rond deze tijd voelde ik me waarschijnlijk een beetje zoals jij je nu voelt, hihi. Geniet ervan, want je maakt dit maar eens in je leven mee!

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou met benen opgetrokken zitten kan ook alleen maar schadelijk voor jou zijn. merk je straks wel met 35 weken :D auwwwwww

ik zou julian meenemen naar de zaak, maar dat werkte helaas niet. en ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik ben blij als julian 2 dagen in de week bij mijn moeder is. ff nachtje bijtanken en tot rust komen (tijdens het werken dan he;) )
    denk ook dat ik er blij mee ben omdat julian natuurlijk ze pijn aanvallen heeft.
    ik heb ook altijd gezegd ik wil er zelf voor zorgen en breng het niet naar een kdv, maar je hebt ook je eigen rust even nodig!
    gewoon doen wat jij denkt dat goed is!

13. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Hier is alles goed!
    Vandaag naar cb geweest:mevrouw weegt al 4 kilo.
    Dik 800 gram aangekomen.
    Ze slaapt ook al goed van 11 uur tot half 6 ;)

14. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat goed rijswijkse!! :D

Scorpion: Ik had zelf ook het idee om de baby straks 1 dag in de week mee te nemen naar de zaak. Ik dacht dat dat misschien het eerste jaar wel zou lukken, maar dat is dus niet zo?

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Whaha NEE!
    Baby's willen heeeeeeel veeeeeel aandacht. Bij mij werkt dat niet! Slapen doen ze helaas niet op het tijdsstip dat jij wilt ;)

16. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    JOEHOEEEEEEEEEEE is er iemand???????????????

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jaaaaa
    ik zit steeds op jou te wachten.
    ik denk steeds aan je, maar hoor maar niks :p

18. Sass

Sass Fanatiek lid