Whaha zie t nu pas. Moest gistermiddag werken, daarna wedstrijd spelen. En vandaag werken, BHV herhaling en weer werken dus nu pas tijd. Excuse me ladies!!! Maaruh hier is ik nu met weinig nieuws. Nog steeds beetje buikpijn met tijden. Maandag laatste dag AB kuur. Nog pijn weer urine inleveren. Alles goed met jullie allemaal????
heey wen hier alles oke hoor!! heb je weer een plaatsing gehad?zoja ik duim voor je meid gaat het met jou ook goed verders? liefs daantje
@Daan, hier gaat alles goed heb alleen blaasontsteking gehad en gisteren dagje vrienden met de wc-pot geweest. Jij druk met voorbereidingen. @ dames die de 18 e meegaan. Wat gaan we doen???? Niet make-uppen??
Hoi hoi, ben jullie net aan het mailen.. maar nog net niet verstuurd! Heb namelijk een bericht van Sab. en die kan niet... Nu blijven we met z'n drietjes over..
Nieuwe datum?? In ieder geval als de meiden die niet kunnen dat willen??? Ennuh de 18de ook laten staan)
Laten staan en nieuwe erbij Maar bij mij of bij sass? Hoe rond ben je nu sass? Is het nog wel te doen?
1 grote pepernoot!! haha Het mag nog steeds bij mij hoor.. Ik vind alles goed maar we moeten NU beslissen..
Haha ik vind bij iemand thuis niet erg. Ik geef het adres aan dyl door en als hij na 2 uur nog niks van me heb gehoord moet hij de politie bellen---->aangevallen door bolle pepernoot Maar cafe is ook goed
Als wendy t goed vind vind ik het ook goed, en dan doen met de grote groep wel bij mij. Met foto toch wen----HINT
Ik vind het goed.... Bij deze dus bij Sass. Ennuh scorpion ik snap je hint en daar blijf ik gewoon voor gaan... Haha. Oja maar als t dit weer is, ga ik er niet doorheen