Dat is goed. Vind rijden doodeng met dit weer. Het is sowieso al niet mijn favoriete bezigheid... Hihi. Ennuh die voor over 178 dgn vind ik ook wel errug goed bedacht.
Nee vier dat niet. Julian snapt t toch nog niet Wij gaan naar de nieuwe center parcs in frankrijk. Heerlijk na 6 rot maanden eindelijk eens een weekje weg
He meiden Sorry dat ik een poos niet hier ben geweest! Oorzaak van alles! Zoals Sass nal heeft gemeld kan ik de 18e niet baal er enom van maar kan die afspraak echt niet verzetten!! Wennes blaasontsteking over en rijden is nu ook niet echt mijn hobby... Daan nog niet gereageerd Ik moet me helaas afmelden voor de bijeenkomst over 178 dagen het is namelijk een prachtige datum want dan wordt onze kleine meid echt groot 4 JAAR Sass of pepernoot foto's.... ga zo eens hyven kijken of daar fotos te zien zijn Voor de rest gaat alles goed hier. Op het werk gaat het beter maar wel errug druk. Thuis superdruk. Onze meid is in vergelijking met onze zoon echt enorm rustig geweest. Ferenc loopt, kruipt en klautert echt overal op en alle kasten worden dagelijks uitgepakt.... Hij lijkt ook echt op zijn dochter hebben afgelopen zware weken gehad met zijn gezondheid en dus slapeloze nachten.. Zodra die 1 jaar is worden zijn amandelen verwijderd en buisjes geplaats Ga verder kijken naar de voice of holland en voorbereiden voor morgen want de beste man komt hier echt langs
whhaha ik lees net jullie geheime afspraak voor over 173 dagen hihi nou jullie krijgen meteen spam hoor de dag erna
Whaha klinkt gezellig.... @Scorpion; al ben je nu al weg.. veel plezier @s1980; zal eens een buikje posten hier.. Sint is weer naar huis.. en heeft hij jullie verwend? Mij heeftie overgeslaan dit jaar! (Oh nee op 2 chocolade letters, marsepijn en kilo's pepernoten na!!)
sass wat een mijlpaal weer!!:d je ziet er ook stralend uit zeg ps: nog bedankt voor de felicitatie's van jullie op hyves
@ sass, super klein buikje voor 30 weken ikke ben jalours! ik was een nijlpaard Maar schouders naar achter en het is al een hele andere foto