Is het bij jullie ook zo aan sneeuwen? Beetje stil he de laatste tijd,iedereen druk? Wil wel even weten hoe het morgen is geweest hoor,wel een verslagje Veel plezier morgen!
sass mooi buikje hoor netjes bolletje Wou net melden dat ik morgen toch kan afspraak is afgezegd door andere partij (reden het weer) maar moet dus iets anders voor morgen bedenken .... WINKELEN oja ferenc mag 18 januari 1 dag na zijn 1e verjaardag naar de kno arts advies van de huisarts is amandelen te knippen en buisjes
Zaterdagen worden moeilijk voor mij of het moet in de middag/avond zijn. Overdag geef ik les. Het weekend van de 22e sta ik op de beurs. Kunnen jullie anders op zondagen?
zaterdagavond vind ik eigenlijk ook best een leuk idee en dan ergens in utrect (mooi centraal) wat betreft data kan ik allemaal 's avonds overdag alleen 8 en 29
Leuke kaart Daan! Ook namens mij natuurlijk fijne kerstdagen en een happy 2011!!!!! Geldt voor iedereen in dit topic natuurlijk
Fijne feestdagen iedereen! Is een zaterdagavond nou goed?? Dan moet die nog wel in januari plaatsvinden voor sass
ik kan de 8ste niet en de 15de ook niet. Maar verder in maand durf ik niet nu al af te spreken ivm eventuele punctie. Dus misschien voor de meiden die kunnen gewoon de 8ste afspreken?? Ik kom wel op kraamvisite Sass