Kom even neuzen... maar het is erg rustig hier zo te zien.. Hier alles oké, ga m'n bedje in.. chipjes erbij, tv aan!! Groetjess
idd wat een rust hier he !! Klinklt lekker chipies en tv ... hier ook alles goed , veel zieke gehad , alleen ik nog niet ( klop snel af op onbehandeld hout , hiihihi)
Hier ook alles goed! Ferenc is maandag alweer 1 jaar geworden. Wat vliegt de tijd zeg!! En als cadeautje wordt die vrijdag geopereerd! Marescha over 3 maanden voor het eerst naar de kleuterschool en zo blijven we lekker bezig Marjon is Marit ook zo snel in de ontwikkeling doordat ze een grote broer en zus heeft? Sas nog max 6 weekjes! Helemaal klaar?
Marit .is een luie dondersteen en doet alles op haar gemakkie, net als T&T ! Gefeliciteerd met Ferenc, succes vrijdag !
Van mij mag het nu al gebeuren... haha Maar denk dat het later komt!! Dan valt 't iig niet tegen.. Gefeliciteerd Sab.. goh heb ook helemaal niet in de gaten dat dat jaar nu al om is.. gaat idd snel! En heel veel succes morgen Hier om me heen heeft ook iedereen wel gesnotterd en gegrieperd Marion, 't mag nu wel eens voorbij zijn.. @Banaantje en.. kamertje aan het inrichten??
Hier gaat het ziek zijn ook echt niet over , nu begint Tara weer ..Thijme heeft een longonsteking gehad en een paar kuurtjes daarvoor want ging niet over, nu moet ik over een 1,5 weer terug en dan moeten zijn longen helemaal schoon zijn , anders moet hij naar de kinderarts ..Marit heeft vorige week 5 dagen hoge koorts gehad ( over de 40 heen ) en zondagochtend naar haar doop was het ineens verdwenen , heel raar , hiihihiihih
Hey allemaal, Wat een zieke hier...hou er eens mee op hihi @daan t schiet op he! Ik zag de foto's op hyves. Mooie dingen hoor! Word een geweldige bruiloft!! @all ik ben nu onderweg naar Gorinchem. De 1e keer dat ik een beurs ga draaien met eigen label....spannend. Met Julian ging t goed, maar we hebben t idee dat de botox een beetje begint uit te werken. Meneer kruipt en trekt zich al op...echt een spookje is het! Tijd vliegt!
Balen joyce dat de botox al aan het uitwerken is , moet hij dan binnenkort weer geholpen worden ? Marit is echt een luilak , die trekt zich nog niet op hoor en kruipen , waarom zitten en liggen is ook nog leuk .... Spannend beurs met je iegn label , succes meid , knuufffffffffff
Ik moet van de week de dokter ff bellen. Hij heeft t 17 nov gehad en moet minimaal 3 maanden werken. Lekker toch dat Marit zo lui is. Ik vind Julian juist veel te snel gaan
Klopt Joyce , ze blijft zo wel wat langer baby , maar begint zich nu wel langzaam aan te vervelen , maar ze moet toch zelf gaan ontdekken en meer gaan doen ..Maar als ze mag zitten is ze helemaal gelukkig .........en dat kan ze dan wel weer heel goed , alleen heeft ze wel hulp nodig om te gaan zitten .. Dan zou het maar net 2maanden optimaal gewerkt hebben bij Julian , niet te hopen dat je straks elke 2 maanden moet .knufffffffffff
Julian kan ook nog niet zelf gaan zitten maart hij begint t door te krijgen. En als hij dan zit...dan gaan de deurtjes open etc echt een monster! Wel een lieve! Ja 2 maanden is echt te kort zeker als je bekijkt dat t al een maand duurde voor t begon te werken! Iedere 2 mnd narcose ga ik niet doen!! Ach we zien t wel weer
@joyce het schiet zeker op en spannend vindt ik het nu ook worden las ook op hyves van de beurs echt gaaf joh hoop dat je mooie en goede dagen daar hebt gehad!! sass het schiet op meid spannend zeg marjon ook al met zieke kindjes sterkte en beterschap gewenst voor jullie wennes hoe ist met jou meis? banaantje ook verder alles goed? ik ben sinds vandaag weer begonnen met foliumzuur te slikken over 3 maandjes een maand voor de bruiloft mag het van ons weer...:d
@Scorpion; Hoe is de beurs gegaan?? Verder denk je iets te vinden wat helpt bij Julian.. wat ontzettend balen zeg!! @Marion; en jijzelf doe jij daar ook nog aan mee?? @Rijswijkse; meeting is niet doorgegaan... was één ijsspiegel op de weg die dag. Wordt vervolgd als kraamborrel haha @Daan; ben je er helemaal klaar voor??