ik denk ik zal eens kijken... 3 pagina's!!! ik krijg dus weer geen mailtjes grrrr @marjon, dan zijn marit en Julian even lang. Julian was met 8 maanden 2 dagen 71 cm en 9115 gram. Ik kreeg op me kop dat hij te zwaar was. Ik heb meteen gezegt dat ik de volgende controle oversla @sass, je moet gewoon de huur opzeggen voor die meid Ik heb wel eens een leuke mop gehoord. Weet hem niet meer precies maar het kwam hier op neer: Een vrouw was het zwanger zijn zat en stak er een fles cola en zak chips in. Dit deed ze een week lang iedere dag. Na een week stopte ze er alleen maar een fles cola in en bleef wachten. Daar stak opeens een hoofdje naar buiten en zei: HEY WAAR BLIJFT ME ZAK CHIPS haha Wat een mzzl had ik he dat Julian met 39 weken rond is gehaald Heerlijk ff pesten.... Ik weet ik ging zelfs huilen zo graag wilde ik dat hij eruit kwam. Maar ik denk dat jouw meisje D) pas de 19e komt....mooie datum! Let er wel op dat je het eerste poeppie binnen 24 uur krijgt. Misschien overdreven om te zeggen maar ik zeg het nu tegen iedereen die gaat bevallen @all, met Julian gaat het beter als ooit te voren. Ik krijg de laatste week al 3 (!!!!) poeppampers op een dag Met mij gaat het ook goed en met de zaak ook.
joyce meid wat geweldig al dat goede nieuws!! ben blij voor je, sass nog geen eerste tekennen.. spannend hoor!! ook ik ben benieuwd naar jullie meisje en hoe ze gaat heten hihi
Joyce wat fijn dat het zo goed gaat met jullie Beertje , ihihiihiiihih ..Liever wat meer vetjes hebben ze tenminste wat bij te zetten ...........
Morgen gelijk een grote voorraad cola en chips in huis halen... Ik wil ook poepluiers.... uuuhm wat is er de 19de? mis ik iets??
@sass, ik heb alles met de 19e: rijbewijs, dyl alles. @all morgen laat ik door angel74 van het forum een Julian tattoo zetten. Ik zal morgen wel even fototje plaatsen. Datum van bbz komt weer dichterbij brrrrr
Heb net foto van tattoo gezien.. erg mooi geworden. Wij (mannetje en ik) hebben allebei hetzelfde sterretje op de binnenkant van onze pols.. Ananassap ook goed rijswijkse?? Dat heb ik nog in huis
Ik heb me helemaal suf aan ananas gegeten....helaas alleen maar buikpijn opgeleverd. Ze zeggen dat sex ook werkt he (moest ik op t laatst ECHT niet aan denken) Ben heeeeel blij met me tattoo, wil er alleen nog een diamantje in
Sterkte met de laatste loodjes Ik hoop dat je de 40 weken niet red pff lijkt me zo zwaar. Op hoeveel wordt hij/zij geschat? haha moest er ook niet aan denken dus ook niet gedaan. Volgens mij komt het als je het niet verwacht.
hihi grappig dat iedereen zo meeleeft.. lieff Maar lig nog steeds te wachten.... Het rommelt al wel.. dus denk niet dat het nog heel lang gaan duren! Ik hoop het iig..... Slapen doen we de afgelopen week al bijna niet meer! Moet eerlijk zeggen dat 'de kleine' me nu wel veel 'pijn' doet!! vooral snachts... raak een beetje uitgeput daardoor. Maar goed we laten ons niet kennen!!! Laatste loodjes....
Weet trouwens niet hoeveel gram hij/zij nu is... hebben ze voor het laatst geschat met 20wkn echo!! zo'n 3500gr geloof ik.