Zowwwwwww dat zijn nog eens nagels! Ik heb dat nog nooit zo gezien! Wow! Wel een heel mooi lekker mannetje! Hoe voelt t mama zijn?
Geweldig, De wereld staat lekker even helemaal stil. Computer, tv, buitenwereld enz.. bestaan even niet meer. het is echt genieten fijn weekend..
Wat een snoeppie, maar wat zielig die wangentjes. Mij is toen verteld dat je dan het beste de nageltjes kan bijten. Dan doe je Bram ook geen pijn. Fijn weekend!
Sasssss gefeliciteeeerd met de geboorte van jullie zoontje, wat een prachtig kindje zeg! Joyce jeetje wat een bijzonder leuk nieuws, en wat onverwachts, hoe voel je je, nog steeds als 'niet zwanger'? Op zich is dat wel een voordeel want dat bespaart je de misselijkheid dus Julian en deze baby zullen niet zoveel schelen qua leeftijd, echt leuk!! Hier alles perfect, het loopt best op rolletjes allemaal. Mag niet klagen.... De tijd vliegt alleen voorbij, dat is de enige klacht die ik dit moment heb. En de buik wordt natuurlijk steeds groter en zwaarder maar het leuke is dat de baby steeds duidelijker te voelen is qua intensiteit van schopjes en zo, dat is zo gezellig! Lichte last van mijn bekken wel, zeker bij te lang lopen. Maar dat hoort erbij. We weten nog steeds niet wat het wordt Bewust niet ook.
@banaan. i wish!!! nee hoor ik heb alles helaas! @all, ik heb een vraag aan jullie. Toen jullie in het ZH lagen is er toen aan jullie gevraagd of jullie hulp wilde hebben of dat jullie met iemand wilde praten? bij mij is dit niet gebeurd en ik had hier als ik er aan terug denk wel behoefte aan. Toen Julian in het ziekenhuis lag kwamen er vrijwilligers langs om te praten en ik zit er aan te denken om dat ook te gaan maar dan voor mensen met een bbz. is dat wat denken jullie??
joyce dat is geweldig mooi!!! juist omdat jij/wij als geen ander weten hoe het voelt/is om zoiets mee te maken. ik zeg doen dan nu proefkapselspam: Bekijk bijlage 133026
oja en nog 1 maandje en dan gaan we weer voor een beebje..dus even mn laatste ongi afwachten die ik elk moment verwacht en dan deze maand nog safe spannend weer.. maar nu ga ik het echt laten rusten komt toch wel een keertje voor ons
Aan mij is wel gevraagt of ik met iemand wilde praten,ze hadden speciale mensen voor in het ziekenhuis,heb het toen niet gedaan. Gaat het goed scorpion?
@scorpion: aan mij is er niets gevraagd, maar als ik voor mezelf spreek had ik daar op dat moment ook echt geen behoefte aan. Eerst maar eens zelf laten bezinken. Maargoed kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die er wel behoefte aan hebben en dan is het goed als er iemand aan bed staat die het helaas zelf heeft ervaren. @ Daan: leuk joh je kapsel
Wauw Daan wat heb je een mooi haar, het lijkt wel van zilver/goud zo die lokken. Prachtig hoor! Geniet je een beetje van alle voorbereidingen? En dan straks weer gaan voor een beebje, echt leuk joh! joyce mij is ook niks gevraagd geloof ik of ik moet het zijn vergeten. Als ik jou was zou ik zeker eens informeren, kan me voorstellen dat je er toch wel behoefte aan hebt/had. Het is nogal heftig natuurlijk allemaal. Heb er zelf ook nog vaak nachtmerries over en ik merk dat ik nu ook veel onzekerder in mijn schoenen sta bij deze zwangerschap.