Banaantje, van harte Gefeliciteerd!!! Lekker van elkaar genieten!!!! Hoop dat alles goed met je gaat. Liefs Janis
Banaantje gefeliciteerd met je dochtertje. Alles goed gegaan? @Daan: jij mocht toch testen deze week??? Vertel???
@wen mocht idd maar ben gewoon netjes optijd ongi geworden...dus op naar mei ben wel blij dat ik gewoon weer na 31 dagen ongi ben geworden en we zullen wel afwachten of we misschien met zn 3e trouwen wanneer is jou trouwdatum? staat die al vast was ik zo benieuwd na
Bedankt voor de felicitaties meiden! Janis wat een kracht straal je uit (jaja zo via het forum in de manier waarop je dingen omschrijft en typt), zoveel positiviteit, en terecht, want het moet gewoon lukken. Het mag dan misschien wat langer duren (of misschien ook niet!) maar je bent in goede handen en ik duim voor je dat het snel raak is meid! Belangrijkste is dat je je eierstokken nog hebt, dat was mij ook verteld, dus ik heb er het volle vertrouwen in. Hier: Ik ben 6 april bevallen van een prachtige dochter Caitlin. Ze was heel klein: 2750gr en 48cm. Waarschijnlijk was dit te wijten aan mijn zwangerschapsvergiftiging die zich de laatste weken begon te uiten (ik had al langer klachten, maar nooit echt beseft dat dat wel eens zw.vergiftiging kon zijn). Ik was 25 kilo aangekomen en dan vooral in vocht. Ik ben 5 april ingeleid met gel, dat was heel zwaar want mijn lichaam kwam in een weeenstorm terecht die 8 uur duurde en bijna niks opleverde! Ze durfden me geen tweede keer gel te geven, maar gelukkig konden ze de volgende dag met wat moeite de vliezen breken en ging ik aan de weeenopwekkers, toen was Caitlin binnen een paar uurtjes geboren. De geboorte zelf vond ik echt een eitje. Helaas ging het daarna helemaal mis. Ik mocht die avond al naar huis!! Ontslagpapieren, rolstoel, alles lag al klaar, totdat bleek dat ik wel erg veel bleef vloeien. Ondertussen kreeg ik hele heftige krampen en voelde ik me steeds slapper worden, de artsen schrokken daarvan. Ik had een fluxus en uiteindelijk heeft de gynaecoloog mijn baarmoeder met grof geweld uitgedrukt en toen kwam er ruim een halve liter bloed en stolsels uit mij spuiten (letterlijk). Ik ben bijna 2 liter bloed verloren in totaal, ongeveer vergelijkbaar met mijn bbz van vorig jaar. Ik moest daardoor nog 2 nachten in het zkh blijven en pas daarna konden mijn kleine meid en ik naar huis toe. Echt balen van die fluxus op het einde, als dat niet was gebeurd keek ik er veel fijner op terug, die 2 extra nachten zkh hadden voor mij niet gehoeven (vond dat echt vreselijk, ze leggen je niks uit over de verzorging van de baby maar je mist die dagen wel aan kraamzorg!). Inmiddels gaat het echt super, ze komt goed aan en ze is zo ontzettend vertederend, ik ben erg gelukkig, maar heb er wel wat voor moeten doorstaan, ze is het dubbel en dwars waard.
Wat een verhaal Banaantje , das idd superklote , maar gelukkig was je nog in het ziekenhuis meid ...............En veel bloed verliezen dat heeft zoveel impact op je lichaam ( ben met Marit ook zoveel verloren doordat de placenta niet vanzelf kwam )........ Gelukkig gaat het nu gpoed en wel ff foto spammen !!
Ben vorige week weer met Marit naar CB geweest en ze was wederom niet zo heel erg gegroeid .Ze is nu vanaf begin oktober 400 gram aangekomen( ze weegt nu met 11,5 maand 7465 gr) en zit nu op de alleronderste lijn . Over drie weken moet ik nu terug en als ze die lijn nu gaat volgen is het ok , gaat ze nog verder zakken dan moet ze naar het ziekenhuis en gaan ze kijken of er toch niet iets aan de hand is .. Sinds die dag eet ze eigenlijk alles wat los en vast zit , dus het lijkt alsof ze het gehoord heeft , dus hopelijk zit er over 3 weekjes wel weer wat meer aan .... en anders moeten ze haar maar eens goed onderzoeken ..
@banaan wat een verhaal, maar ze is er gelukkig! @marjon, ja zo gaat dat bij julian ook altijd. Helaas moet julian wel weer deze week of volgende week onder narcose voor weer een botox prik
ah wat naar weer voor jull joyce marjon goed dat ze jullie meisje in de gate houden..lijkt me erg vervelend niet te weten waar het van komt... hoe is het met de rest?
Marjon wat vervelend dat ze niet zoveel is aangekomen. Ik heb geen idee wat 'normaal' is op haar leeftijd om aan te komen maar ik kan me voorstellen dat het niet zoveel is (Caitlin was afg. week al 315 gram aangekomen, dus in 1 week tijd...maarja zij is met inhaalslag bezig vanwege haar afvallen na geboorte). Wel goed dat ze het even in de gaten houden allemaal. Beter het zekere voor het onzekere, maar hopelijk komt het vanzelf wel goed! Joyce: Jeetje dat is naar, weer een narcose voor de kleine man...veel sterkte joh! Helpt de botox wel goed voor hem? En hoe gaat het verder met je zwangerschap?
@banaantje, gaat goed dus met je kleine meisje!! leuk om te lezen.. nog 9 dagen dan hoop ik ook op een positief bericht van onze kant, dan zou mn geluk niet opkunnen!!! mn ei is iig al geweest want heb zo nu en dan zon humeur waar je U tegen zegt whaha roy zei vanmorgen tegen zn pa.. danielle is zo humeurig tegen me kan wel merken dat ze bijna onggesteld moet worden.. toen zei hij NEE ZWANGER...nou ik weet t niet hoor
waaauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww , wat een mooie banner !! Gefeliciteerd lieverd , ik ga heel hard voor je duimen dat jullie nu een superplakbeep hebben en een hele mooie dag om te melden , check mijn banner !!
gefeliciteerd wendy superrrrrr!!! las het gisteren al op je hyves. ben echt onwijs blij voor je! maar hoe voel je je? lekker van genieten meid kuss
wennes kippenvel kreeg ik van je bericht gefeliciteerd liefs Banaantje gefeliciteerd met jullie dochter mooie naam!! Janis pff wat een verhaal hoop dat jullie wens snel uitkomt! Joyce is de kast al helemaal roze