@wen, ook hier nogmaals gefeliciteerd! @marjon, gefeliciteerd met Marit!! 1 alweer!! @sabine, ik had van de week de eerste roze was ja en een mini spijkerrokje
@Marjon gefeliciteerd met je kleine meid, alweer een jaar. Leuke dag gehad? Thnx all voor de felicitaties. Het is erg onwerkelijk, net of t over iemand anders gaat. Ben ook erg onzeker en bang. Al 4 x een dagwerk bloedverlies gehad. Ik weet dat het niet altijd wat wil zeggen maar met mijn geschiedenis staat m'n hart steeds weer ff stil dan.
staat je goed Wennes! Valt het jullie ook op elke keer als iemand bevallen is word er weer iemand van hier zwanger
Wen , kan me heel goed voorstellen dat je af en toe heel onzeker en bang bent , eerst maar eens wat verder zien te komen dan je ooit bent gekomen , zou ik zelf denken , en ik hoop dat je dan echt intens kab gaan genieten , want jullie hebben het o zo verdiend ... dikke knuufffffffffffffffffffffff
WAUW WENNES!! Wat ben ik blij voor je! En inderdaad steeds als er iemand is bevallen wordt er weer iemand zwanger Probeer ervan te genieten ook hoor, je bent zo bij die 'magische' 12 weken grens!
haha het is een boef en een scheetje natuurlijk! Cb had gezegt is een hele vlotte temprementvolle dame Oeh spannend daan bijna trouwen! Hoe is het met de rest?
echt een scheetje rijswijkse hier iig alles goed hoor, morgen ons vrijgezellenfeest en daar super veel zin in... verder alles heerloijk relaxed JEAH ik kan het wel hihi en hoe is het met de rest? wendy hoe is het ben echt benieuwd joh naar je verhalen wanneer trouw jij eigenlijk?
hihi tja ik kreeg teveel signalen en wist het gewoon zeker... vandaag heeft mn vriendin het bevestigd hihi ben wel benieuwd hoor
werden om half 12 overvallen door zowel de heren als de dames!! ik ging naar breda waar we een fotoshoot in een studio hadden met alle dames en een groepsfoto daarna reed een limousine voor en gingen we daarmee een half uur rijden opweg naar hilvarenbeek voor een 4 gangen diner daarna zijn we met zijn alle verzameld bij een kroeg in goirle en tot in de laatste uurtjes gefeest