Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Hoi!
    Banaantje, wat goed om jou verhaal hier te lezen..ik speur ook de gesloten topics af naar informatie. Hoe lang na de operatie ben jij ongi geworden dan? Wat heerlijk dat je zo snel alweer in verwachting bent! Geniet er maar lekker van!

Hier gaat het op en af..soms voel ik me goed en heb ik alle vertrouwen in de toekomst. Dan weer zit ik plots helemaal in tranen.
    Aan het idee van een miskraam was ik inmiddels al wat gewend..op de bbz had ik ook niet meer gerekend.
    Ik had ook het idee dat iedereen zo super aardig tegen me was omdat ze 3 weken lang 'iets' over het hoofd hebben gezien, want op de echo is vanaf begin week 6 iets te zien geweest, alleen wisten ze niet wat het was, vocht, bloed of een vruchtje. Eind week 8 kreeg ik dan toch echt klachten.

Wennes, hoe ging het gisteren? Viel het mee?
    Ik ben as vrijdag 2 weken thuis, wil maandag as weer gaan werken voor halve dagen...of zou dat te snel zijn? Wat denken jullie?
    X

2. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Roos: Ik ben zelf ook weer na 2 weken voorzichtig gaan werken. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je twijfelt, neem dan nog even je rust. Het is belangrijk dat je echt goed herstelt en dat kan alleen door je lichaam genoeg rust te geven, niet te hard van stapel lopen meis. Je kunt het misschien ook een dagje proberen en als je merkt dat het je opbreekt, nog even rustiger aan doen.
    Ik was ongi na...even denken hoor...ik dacht 20 dagen na mijn operatie. Dus best snel ook, alleen ben jij wel extra snel met ongi ;)
    Dat je emoties van hot naar her vliegen is heel normaal, helaas, je hebt ook echt iets heel heftigs meegemaakt, onderschat dat emotioneel niet hoor! Ik had de fout gemaakt door te denken dat ik er nauwelijks last van had (emotioneel gezien), vriendinnen en zo konden bevallen zonder dat ik er moeite mee had, dus ik dacht eroverheen te zijn. Totdat mijn schoonzusje beviel...ongelofelijk wat ben ik toen ingestort! Van iedereen kon ik het hebben, maar niet van haar, omdat haar baby genetisch verbonden was met mijn eigen verloren baby, dus dat sloeg in als een bom. Ineens kwam ik in huilbuien terecht waar ik niet meer uit leek te komen. Toen bleek dus dat ik er gewoon nog echt niet overheen was. Nu met deze zwangerschap heb ik in de eerste weken elke nacht dromen gehad dat ik bloedverlies had en mijn kindje in het toilet verloor, dat kwam gewoon door die traumatische bbz-ervaring. Dus pas op dat je niet te snel in je oude vertrouwde leventje terugkeert, neem echt even de tijd om alles te verwerken, want het is o zo belangrijk (zelf ben ik echt zo'n nuchter type daarin, die alles altijd maar makkelijk denkt te kunnen handlen, en dat viel me dus bitter tegen uiteindelijk). Zorg goed voor jezelf! Plan lekker een vakantie in, ga een weekje weg met je geliefde, praat over wat je hebt meegemaakt en leg jezelf maar eens goed in de watten!

3. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik kreeg eerste echo met 5 weken toen 6,8,9 en 12 en 15 weken met pijn en moeite 2 minuten omdat ze het hartje niet kon vinden met dat aperaatje.
    Ik zit vanaf week 20 bij de verloskundige mocht ook in het ziekenhuis blijven maar niet via e gyn dus gekozen voor de verloskundige.
    ik heb dus niet elke maand een echo,laatste was met 30 weken.
    Vind de verloskundige wel fijner omdat het meer persoonlijk is en niet een nummer.

Hier behoorlijke steken van onder;) maar helaas geen baby.
    Denk gewoon dat ik de 42 weken ga uitlopen:)

Oja volgens mij ben ik 3weken thuis geweest.
    Je krijgt alleen weinig begrip van je omgeving.

4. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Nah..ik had echt 'plans' vanmiddag maar lig nu in het zonnetje, onder een deken en een warme kruik mezelf chocoladekoekjes en warme thee te voeren..:)

Samen met mijn vriend ben ik 3 weken geleden naar schoonzussie geweest om te vertellen dat ik een miskraam had gehad. Ik zag daar ook erg tegen op omdat zij ook net in verwachting is. Tranen hebben die middag gerold. Ondanks dat ik zo blij ben voor hun, vond ik het erg confronterend maar ik had er een fijn gevoel aan over gehouden dat we langs waren geweest.
    4 dagen later kreeg ik er plotseling de operatie bovenop maar uitgerekend van haar heb ik niets meer vernomen. Dat doet me toch zeer.

Mmm..emoties...ben ook zóóóó gevoelig:)

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Voor degene waar ik geen tel nummer van heb: SUPER BEDANKT meiden.
    Wat zijn jullie toch een stel schatten......er hebben wel een paar traantjes gevloeid;)
    En nou begreep ik net van Joyce dat er ook nog bloemen aankomen....wow ben er helemaal stil van, echt waar....
    En dat van mensen die ik nog nooit gezien heb.....echt waar SUPER!!!!
    Doet me heeeel erg goed dit.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kknuuffffffffffffffffff , we hebben je dan wel nooit gezien lieverd ,maar we hebben elkaar wel in ons hart gesloten , jullie zijn wat dat betreft goede vriendinnen voor me ...............................

7. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    heel graag gedaan lieve wendy!!!kusss en knuffel

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    vind dit zoooo bijzonder.....kan er gewoon niet over uit;)
    Raar he dat je zo.n band kan opbouwen met elkaar terwijl je elkaar gewoon nooit gezien hebt....
    Ben echt blij met jullie:)

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    We hebben elkaar dan wel nooit gezien, maar we delen iets wat we helaas niet met onze beste vriendinnen kunnen delen. (Gelukkig voor hun)
    We hebben zo veel steun hier aan elkaar en natuurlijk doet het pijn als 1 van ons weer zwanger is want je wilt dat zelf ook, maar gun het iedereen hier meer dan wie dan ook en jou dan nog wel iets meer! Jullie hebben zoveel pijn en verdriet gehad dat t nou wel eens goed mag gaan en dan is een bloementje met een kaart het minste dat je kan doen!

Iedereen reageerde meteen positief, dus misschien moeten hem erin houden ;)

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ga hierin hellemaal met jou mee joyce!!goed verwoord

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    whhaaa vandaag over 7,5 maand trouw ik
    tijd gaat hard nu

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon en joyce mooie woorden sluit ik me bij aan en volgens mij eens tijd om elkaar eens in het echt te ontmoeten:)

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    helemaal vergeten joyce bedankt voor het regelen

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    idd joyce , top gedaan !!!

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Jullie allemaal bedankt voor het mogelijk maken!!
    En dan nog meer bedankt aan de nieuwkomers!!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ff een MArit spam , is alweer ff geleden

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nog eentje dan

18. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    marjon wat een dotje is het toch..
    alweer bijna 6 maanden zeg wat gaat de tijd hard

19. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wennes: Heel graag gedaan meid. Het doet me goed dat je er blij mee bent :D Want dat was ook de bedoeling! En indd we hebben allemaal iets meegemaakt wat buitenstaanders sowieso niet begrijpen, dus we hebben allemaal toch een soort verbindtenis met elkaar! Ik hoop dat het voor jou een steuntje in de rug is om de moed niet op te geven.

Roos: Nou zeg, wat raar dat uitgerekend je schoonzusje niets heeft laten horen na de operatie, ik kan me voorstellen dat dat enorm zeer doet. Bij ons kwamen ze toen lekker voor ons koken en me in de watten leggen (schoonzus had toen nog dikke buik) dus dat was wel heel lief, jammer dat dat bij jou niet is gebeurd nog, maar wie weet doet ze straks wel iets heel liefs alsnog?

20. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ladies..schijnt het zonnetje bij jullie ook zo lekker?
    Heb net even mijn werkgever gesproken en heb met hem afgesproken om maandag as weer voor halve dagen te beginnen. Voel me ook goed bij deze gedachte!
    Hoe was jou 1e dag Wennes? Fijn om weer onder de mensen te zijn?
    Marjon...een meid.. Wat heerlijk! Wat is ze mooi!
    Oh, ik zwijmel bij alles wat rose is! Pink Pink Pink!!!
    Thanx banaantje..wie weet! En ik maar tellen...dag 6 van mijn cyclus alweer..ik had in ronde 1 ook een licht pos test in handen, helaas na 3 dagen overtijd toch ongi geworden. 2e ronde raak! Nu alleen nog op het juiste plekje innestelen:). Oh wat hoop ik dat het weer snel raak is!
    X

Deel Deze Pagina