ik zie het al op de foto van de vakantie , nu dus ong 24 weken , ofzo ? volgens mij wel een leuke vakantie gehad .
mooie fotos joyce!!! wat een mooie buik en al aardig groot lijkt het zo.. hier gisteren toch ongi geworden, maar geeft niks ik ben sinds zaterdag reikimaster en ga een mooi pas tegemoed komende tijd en we zien wel of daar een kindje op komt en wie weet komt het pas later omdat het zo moest zijn dat ik eerst dit doe maar komt het dan is het geweldig natuurlijk!!!! ik zeg no worry's
Meiden, Wat is hier alweer veel gebeurt, Daan getrouwd, oke alweer een maand geleden maar alsnog van harte gefeliciteerd!!! Schorpioen, wat een mooie buik. Ik hoop dat ik met een paar maanden ook mijn buik hier es mag showen. Wij hebben na onze 3e poging IVF in eigen cyclus, 14 juni positief getest. Voor iedereen een dikke knuffel. Liefs Janis
gefeliciterd Janis! Gaat alles goed met iedereen? Hier 2 dagen overtijd Begin nu ziek te worden verkouden,rillingen last van me schouder rug sago moe. Zal toch niet zwanger zijn
@ janis, wat super!! Nu duimen dat t goed blijft gaan. @rijswijkse, ga je toch mij na doen ik had t op dezelfde manier
haha morgen maar naar het kruitvat. Vorige keer kreeg ik ook griep toen ik zwanger was Als zo is is het zeer welkom en ander wachten w8 we nog even hoor we zijn er nog niet bezig voor een 2de hoor maar er is wel een kans natuurlijk als je voor het zingen de ..... Scorpion ook beroerd voelen toen je net zwanger was?
Ik geloofde echt niet dat ik zwanger was ik was mega ziek. Keelpijn alles maar ik geloofde t ook niet omdat ik primolut had geslikt
@Janis gefeliciteerd !!! @Rijswijkse , hop hop hop naar de kruidvat , ben benieuwd !! @ Wendy hoessie met jou ?????????????????
Geen keelpijn maar ijskoud hebben,misschien wordt ik morgen gewoon ongi moet het even doorzetten. Zal het ook niet geloven als het zo is eerst 2 jaar bezig ben om zwanger te raken/blijven en dan zal ik ongepland zwanger raken zonder gedoe en voor het zingen de ... uit Nee zal morgen wel ongi worden denk het niet. Gaat goed he met je kleine meid in je buik he?
hihi leuk is dat he Hoe gaat het met je kleine man lekker druk zeker? Ga ff me temp opnemen en zo me bdje in denk ik
gefeliciteerd janis echt geweldig dit nieuws ben zoooo blij voor je!!!!!!!!!!! spannend rijswijkse ik hou het hier in de gate komende dagen auw joyce dat klink niet prettig, sterke meid dus een vrouwelijk kickboxertje in spe? hier zwanger worden op een laag pitje gezet.. ben zo druk met leren, maar als het komt dan komt het en zijn we natuurlijk dolgelukkig. het zou ook wel eens mogen vindt ik na 2,5 jaar maja niks aan te doen en we blijven positief