Fijn dat het hartje goed was. Wel weer spannend voor de andere uitslagen. Ga je ff toevoegen op facebook Hier alles goed. Vindt t tijd worden dat ik de kleine kan gaan voelen en dat ik een zwangerschapsbuikje ga krijgen... Hihi
ikheb je geaccepteerd wendy !! Hoop ook dat je de kleine snel gaat voelen , is zo onbeschrijfelijk mooi !!
och jeetje marjon.. fijn dat het ruisje niks blijkt te zijn pfieuw.. en nu ga ik voor je duimen dat de uitslag van de andere onderzoeken ook goed zijn en dat het gewoon komt omdat ze fijn gebouwd is. is je huis mooi geworden? want dan is het wonen in de unit iig niet voor niets geweest ik heb facebook dus je hebt een uitnodiging
nou we mogen eerst een maandje een tempcurve bijhouden op papier en manlief zijn zwemmers worden getest... daarna krijgen we een doorverwijzing naar het zkh. het balletje rolt iig... oja en nu moeten we volgens schema klussen das nieuw voor ons.. om de dag vanaf vandaag straks maar een termometer aanschaffen
Spannend daan! Julian is er ook gekomen door te tempen. Wel iedere dag zelfde tijd doen he. Mijn wekker ging altijd om 6 uur om te tempen.
'T gaat. Ik ben aan t aftellen. We mogen de 15e naar t ziekenhuis om te kijken of ze die week nog gehaald kan worden. Ik krijg zometeen huisbezoek van de vk. Ik denk dat ik vruchtwater verlies maar steeds kleine beetjes. Verder loop ik bij bekkentherapie. Ik had je ook toegevoegd op facebook. Hoe is t verder met jou?
spannend joyce!!! en inderdaad we hebben nooit gericht geklust dus de huisarts zegt misschien wil dit ook wel lukken en dan als de uitslag tussendoor niet goed zou zijn worden we toch doorgestuurd voor kunstmatig inseminatie en hoeven we in het zkh niet eerst een tempcurve bij te houden enz... dus eigenlijk doen we het voorwerk nu alvast.. dat wordt vanavond weer klussen hihi
Weet nog dat ik een paar uur voordat me vliezen braken ook huisbezoek had en dacht ook dat me vliezen gebroken waren. Dus verloskundige met zo'n stokje wezen roeren en nee geen vliezen gebroken,neem maar 2 asprientjes en ga maar lekker slapen. Dus zo gedaan was net in bed en moest weer plassen en toen braken me vliezen geen twijfel mogelijk heb nog deuken in me vloerbedekking Elke als daar loop denk ik er aan(jeziet het niet) succes hoop dat het nog even blijft zitten is iets te vroeg dan toch? Sterkte
zo vandaag dag 32 zal wel ieder moment ongi worden gok ik... en dan kunnen we aan het tempen beginnen.. iemand daar nog tips of advies in? dingen die goed zijn om te weten
soo zit alweer op dag 40... wordt nog spannend komende dagen, of ik heb geen eisprong gehad deze maand of misschien toch onverwacht nog zwanger vlak voor de mmm.. al paar dagen beetje buikpijn smorgens temp was afgelopen week continu 36.9 gisteren 36.7 en vanmorgen weer terug 36.9.. ik hou jullie op de hoogte
nog geen testje gedaan ? Je hoort het wel vaker dat iemand net voor het ingaan van de mmm toch nog een cadeautje krijgen , wat zou dat mooi zijn , ik hou het in de gaten hier !! knuffffffff