Daan , dikke knuffff..Tuurlijk doet het pijn als je het zwart op wit krijgt dat je de mmm ingaat ....maar probeer het positieve ervan in te zien dat ze jullie wel goede kansen geven !!!! en gefeliciteerd met je reikimasterschap , petje af hoor !!
Misschien is je cyclus even van slag door t weer??? Of ben je altijd stipt? En anders ga je mij achterna
Denk cyclus in de war. gister had ik wel een licht streepje maar vandaag was hij negatief dus als het zo zou zijn zit het iedergeval niet goed. Heb ook geen zwangerschapsklachten ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Misschien morgen met de kleine naar de dokter heeft al 4 dagen diaree dus kan ik het gelijk vragen misschien een bloedtest ofzo. Schok vanmiddag wel van me buik die is een beetje opgezet. We wachten maar weer af Hoe is het met je kleine meid?
Nou bij jul heb ik heeeeeel veel getest en ene dag was donkerder dan andere. Ben je er bang voor?? Met Nikki gaat het super! Slaapt alleen maar.
of ik zwanger ben,beetje wel Maar ga er gewoon vanuit dat het niet zo is of dat het fout zit. Had nu al gewoon een mega test moeten hebben als het zo was. Heb de laatste paar maanden rond me eisprong onwijs buikpijn misschien me eileider die geopereerd is? Lekker he als ze zo veel slapen geniet er lekker van! Ik kan geen sec. zitten hihi Maar jij vast ook niet met je kleine man
Julian is mega druk! Maar ik heb gelukkig wel minimaal 2 uurtjes voor me zelf op een dag. Na julian voel ik me eisprong zo goed. Week van te voren heb ik al pijn. Idd aan de kant van de operatie Wat zei de ha?
Ik heb gebeld en de assistend zei als ik over een paar dagen nog niet bent dat ik langs moet komen. Vandaag weer getest dacht een licht streepje te zien maar niet heel positief 3 uur later kijk ik weer een dikke kruis Weet niet wat ik er moet van denken. Gaat julian 2 uur naar de opvang of? Wel lekker dat je tijd voor jezelf hebt. Ik ben nu ook even alleen me man is met me kleine naar zijn moeder en vader. Gaat het heel slecht mee:xze kan niet meer lopen en is helaas niet altijd helder meer.
FOTO!!!!! Julian slaapt lekker lang. Meestal 12 tot 14.30 uur. Ach jeetje. Komt dat wel weer goed of is het echt ouderdom?
Maar je zegt kruis...waarom gebruik je niet kv 2 voor 5 euro. Die vind ik het beste werken en nooit vals positief
Nee longkanker en zit in haar hoofd Is zo triest om te zien,was er vanmiddag zit ze een beetje voor zich uit te staren als je wat vraagt geeft ze wel antwoord maar een heel gesprek zit er helaas niet meer in. Ze heeft een paar keer per dag een aanval echt eng om te zien. Hij zit in de prullebakje mag na 10 minuten niet meer kijken he Ga er vanuit dat het negatief is en dat er iets met me darmen of eierstokken is. Als ik op bed lig lijk ik af en toe zwanger voel me darmen dan bewegen of er geschopt wordt. Vertelde dat ook aan de assistend en vertelde dat me darmen zijn. We wachten maar weer af,heb nog 1 test liggen doe ik vrijdag als ik het dan nog niet ben.
Wat erg. hoop voor haar dan maar dat het niet lang duurt. Jaja ik was ook zeker weten ziek 9 maanden later ligt Nikki nu in de box
Ik ben niet ziek hoor Zo dat is definitief! Wil je zeker weten geen kinderen meer? Haha ja zeker had je 2 jaar gelden niet gedacht,dat er in 2 jaar zo veel kan veranderen he
Nee ik ben tevreden zo. Alle mk's en wat we met julian achter de rug hebben hoef en wil ik NOOIT meer mee maken. Daarbij heb ik beide keren 9 maanden niet lekker in me vel gezeten, me bekken is naar de #*@$ ....zwanger zijn is niet mijn ding. Ik begin weer helemaal mezelf te worden, ik kon geen knuffel of arm om heen verdragen en nu weer wel gelukkig Ik heb een jongen en een meid en vind het mooi zo.
Begrijp het wel Mijn bekken waren in de zwangerschap ook helemaal k.t Ik ben nog niet bezig om zwanger te worden maar we gebruiken niks. Misschien dat we over 2/3 maanden weer zwanger proberen te worden aangezien het bij ons een tijdje duurt en natuurlijk de miskramen enz
pfff wordt een beetje gek hier! Nog steeds geen ongi te bekennen zwangerschapstest negatief. Begin er bijna bang van te worden dat er iets met me aan de hand is. Stel dat ik zwanger ben moet ik een vroege echo aangezien ik dinsdag dan al 6 weken ben. Weet niet wat te doen.
Ik zou heeeeel goed op je lichaam letten. Bij mijn bbz waren testen, bloed en echo negatief. 3 weken later bleek ik ruim 9,5 week te zijn. Mijn hcg was dus niet meetbaar en steeg ineens als een gek. Wat ik in jou geval wel zou doen is een spoed bloedonderzoek eisen en desnoods een echo. Al wil dat nog niks zeggen. T kan ook zijn dat je t nu door je angst zelf onderdrukt he.
Ja daar dacht ik ook al aan. Toen waren de streepjes ook heel dun en negatief en later ineens heel hoog. Moet helaas nu 3 dagen werken dus kan pas maandag naar de dokter.
nee geen angst want heb zondag pas vor het eerst getest. Dacht elke keer komt morgen wel enz Hoop het iedergeval niet,heb wel iets anders aan me hoofd nu.