dank je. Hou je op de hoogte misschien morgenavond even bellen naar de dokter zij tot 21.00 bereikbaar.
Omdat ik het niet vertrouwde en vandaag nog niets te bekennen was ben ik eerst naar dedokter geweest en die heeft me doorgestuurt voor een spoedecho. Echo was goed niks verontrustend op te zien alleen verdikt baarmoederslijm dus dat me ei is geweest en dat ik binnenkort dus ongesteld moet worden. Ook zwangerschapstest gedaan was negatief en bloed geprikt was ook 0 dus hoe dan ook zeker niet zwanger. Ik denk dat ik weer een dubbele eisprong heb gehad op verschillende tijden Maar hoef me gelukkig geen zorgen te maken me temp was trouwens wel hoog voor mijn doen 37.8 en bloeddruk ook 118 over 90 terwijl het 90 60 is maar volgens hun niks ernstig. Als ik over een maand nog niet ben moet ik terug komen. Wel kweekjes afgenomen moet volgende week terug bellen. Pffffff ze verkrachte me bijna met dat ding
Nou gelukkig ben je goed nagekeken. Fijn dat ze je ook meteen serieus nemen. Afwachten nu dus. @scorpion lukt het nog met rustig aan doen??
Nog steeds niks,begrijp er niks van begin nu ook griep te krijgen. Hoe gaat het met jou Wennes? Bijna je kleine in je arme
Joehoe na 2 weken ongesteld geworden,ik ben er nog nooit zo blij mee geweest Blijf het vreemd vinden 2 weken overtijd
zo we zijn vanmorgen bij de arts geweest... uitslag zaad: hoeveelheid goed bewegelijkheid slechts 3% en maar 2% goed gevormd.. meteen bloed moeten laten prikken op hormonen en test op chlamidia.. mannetje moet dinsdag zaad weer inleveren maar omdat ik erover begon over het opwerken ivm zijn antistoffen heeft ze besloten meteen naar deze stap over te gaan,... dus dat is wel fijn 10-11-11 krijgen we de uitslagen ben benieuwd
Jeetje, dat is wel schrikken toch. Dat het niet goed gevormd is kan dat een reden zijn van je bbz?? Hopelijk gaat t wel lukken. Dikke kus!
nee dat zei de arts van niet.. was gewoon het spiraaltje dat daarvoor zorgde... ze gaan nou kijken als ze met het opwerken de antistoffen eraf wassen wat er dan overblijft.. maar ik bereid me dus maar alvast voor op ivf of icsi...
Sterkte daan hopenlijk lukt het snel! Vannacht 1 jaar geleden was ik aan het puffen en schelden hihi want morgen is de grote dag dat me meisje 1 jaar wordt! We zitten in een niet zo'n leuke tijd want me s.moeder ligt op sterven:x Vandaag haar verjaardag daar gevierd voor zolang het kon natuurlijk,ze reageerd bijna nergens meer op maar af en toe kon er een lachje van af. Zo zielig om te zien. Denk dat het nu snel over is hier heeft ze op gewacht denk ik,dat ze heeft gevochten om haar verjaardag mee te maken. Ik ben behoorlijk trots op haar met haar ziekte nog 9 maanden 1 dag per week op te kunnen passen. Tot 4 weken geleden kwam ze elke donderdag met een grote glimlach op onze meid passen. Mis haar al 4 weken om even tegen te praten,bakkie koffie te drinken en te shoppen enz. sorrie beetje ego bericht
Pffff heavy voor jullie Rijswijkse, heel veel sterkte. En dan jullie kleine meid alweer een jaar.... Wat vliegt de tijd. Hopelijk wordt t morgen toch nog een beetje een leuke dag. @ Daan fijn dat ze meteen gaan handelen.
gefeliciteerd rijswijkse en sterkte met je lieve mams!! thnx wen, gelukkig is de arts heel lief geenen ofzo heet ze geloof ik.. een blond vrouwtje, we konden er goed mee overweg nu op naar dinsdag en dan op naar 10 november, zal vast nog wel 6 maanden overheen gaan voordat we ergens mee beginnen maar ach de tijd vliegt wel grappig wen jij bent uitgerekend een dag voor mijn verjaardag
@rijswijkse, wat is er ego aan je bericht? Vandaag een hele fijne dag met je meisje en sterkte met mams.