Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik heb mijn schermafbeelding veranderd. Dit is een foto van Nikki

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Daan: bijna alle artsen zijn erg lief. Maar dr geenen is ook wel 1 van onze favorieten.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Rijswijkse dikke knuffffff , wat een dubbel gevoel zo trots op je kleine meid die aweer 1 wordt en zo intens verdriet om je schoonmoeder , toch wil ik je een hele fijne dag wensen morgen en daarbij een hele dikke knuffel en heel veel sterkte meid ..denk aan je !!

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ;)Dank je voor de lieve berichtjes!
    Vandaag moest ik werken,had eigenlijk vrij genomen maar me mannetje moest ook werken en morgen is hij vrij dus heb hem op het laatst geruild dus morgen lekker vrij en feest vieren.
    Ze was vandaag bij de gastouder kamer was versiert en hadden ze een mooie verjaardagshoed gemaakt en gezongen voor.
    Ze vond het prachtig kreeg ook een mail met de foto's van joelle.
    Ze hebben voor oma ook een mooi kado gemaakt,bordje met haar voetafdruk gaan we morgen even geven.
    Denk alleen dat ze er niet veel van mee krijg,morgen komt ook de skenarts om over eutaneusie te praten maar waarschijnlijk is ze daar al niet bekwaam voor.

Scorpion:zie geen foto ;)
    over ego bericht omdat ik niet veel op daan haar bericht reageerde en alleen over mijn bericht ging;)
    Hoe gaat het met je meisje trouwens?

Wennes hoe is het met jou en de kleine?
    Marjon en met jou en de kleine kids?

Daan:Is er een kans om spontaan zwanger te worden of is die kans heel klein?
    Hoe voel je onder het nieuws?
    Tijd vliegt zeker!soms gaat het te snel;)

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @rijswijkse,
    bah wat een gedoe met mams. Nooit leuk!

ik zie hier ook nog mijn oude foto, maar bij me instellingen staat die andere. heel raar. heb ook al opnieuw ingelogd
    Met Nikki gaat het super. zo een lieverd en echt 10x makkelijker en minder huilerig dan Julian. Zo hoort het dus te gaan. Het is overigens ook een menselijke trechter, alles loopt zo door naar beneden :D

6. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    rijswijkse das heftig meis tjee...heel veel sterkte in deze moeilijke tijd,
    joyce das wel fijn dat nikki het zo onswijs goed doet echt super!!
    @marjon hoe was het laatst bij de osteopaat gegaan met je meisje?
    @wen lekker verlof het schiet nu echt op joehoeeee!!!

oh ik ben er gewoon heel relaxd over..
    ik ben heel blij dat we nu geholpen worden eigenlijk..
    na 2,5 jaar eens goede kansen maken is wel spannend en ik vindt het zelfs niet erg dat het zo moet...gelukkig kan ik met roy goed praten maar ook in mijn omgeving met vrienden die hetzelfde doormaken, ik hoop hen te kunnen ondersteunen en wat moed in te spreken, maar we worden zelf ook goed gesteund als we dat nodig mochten hebben

2012 wordt gewoon ons jaar!!! ik voel het gewoon

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Nog even niks op hyves en faceboek zeggen he;)
    :D

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    whaaaaaaah

Jij bent ook snel :D

Gefeliciteerd!!

hoe voel je je?

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    helemaal niet verwacht dat hij positief was,vorige maand zat er natuurlijk 6 weken tussen en nu 4 dus dacht koop een tesje en wat zie ik een duidelijke streep :D (weet het pas en kwartier he ;) )

Me dochter had woensdag over me heen gekots dus was ziek,vrijdag begon ik te spugen en me man in de nacht dus helemaal niet gedach tvan he zal ik zwanger zijn.
    Maar vandaag nog een beetje misselijk en is al 3 dagen geleden en me kleine nergens meer last van en me man ook niet.
    Verder voel ik me wel oke wel moe maar misschien van het virus of het zwanger zijn.

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    haha precies hetzelfde als hoe ik het had.
    Dus je man weet nog van niks :eek:

maar denk je dan niet dat je al 10 weken bent?

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    tuurlijk weet me man het ;)Heb hem gebeld met de vraag of hij zat hihi.(als eerste natuurlijk daarna gelijk hier gemeld)
    Hij vind het leuk kunnen we gelijk de zolder doen!

Nee denk geen 10 weken ben de 9de ongesteld geworden de 6de een echo gehad omdat hij zo lang uitbleef.

Brrrrr spannend hoor en hopen dat het allemaal goed gaat!

12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Scorpion:heb je een heel nieuw kamertje gekocht of is de kleine overgegaan naar peuterbedje?
    welke kinderwagen heb je gekocht?
    Of is een mee rij plankje voldoende?
    En natuurlijk de hoofdvraag heb je nog tijd voor jezelf?:):D

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jjeeehhhh Rijswijkse gefeliciteerd , wat een leuk nieuws !!

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je!hihi ben nog helemaal van het patje af:D
    Dit hadden we niet verwacht maar wat is hij of zij welkom!
    Hopen dat dit goed gaat natuurlijk...

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    neeee julian was nog lang niet klaar voor een peuterbedje. We hebben het kamertje van ons neefje gekregen.
    Maar aan een extra bedje had ik genoeg gehad.
    We willen Julian wel naar een peuterbedje verplaatsen maar hij is nogal dronken als hij wakken word en zal dus flink vallen dan + dat we hem nog niet echt met Nikki vertrouwen en ze slapen wel op 1 kamer.
    Als nikki in de box ligt dan moet ik echt opletten dat ze geen speelgoed op dr hoofd krijgt of dat dr sok word uitgetrokken of dat hij dr speen afpakt of dr slaat. En nikki is zo stom die huilt niet, dus het is echt goed opletten.

Met een meerijplankje zou ik het echt niet gered hebben, Julian wil heel graag lopen maar als nikki ligt wil hij dat ook ;)
    Wij hebben de bugaboo donkey. Wel een uitgave maar kan echt niet meer zonder. Je schuift hem zo weer in tot enkele wagen.

ik heb nog wel tijd voor me zelf maar niet veel.
    opstaan is drama, 2x eten, wassen, poepen, boeren etc dat is ff druk, dan gaat nikki slapen en heb ik even de tijd met julian. Die gaat om half 12 slapen en dan is nikki weer aan de beurd en zo wissel ik het af.
    Boodschappen doen doe ik met een babybjorn draagzak. Julian in het stoeltje van de wagen en een maxi cosi in de wagen gaat niet want dan past er niks meer in, met ze alle boodschappen doen is met 2 karren en is ook niks, dus dit werkt t beste.

Maar er zijn ook voordelen; straks in 1 keer uit de luiers, je zit nu nog in t nacht ritme, julian zet een muziekje snachts aan als nikki huilt, ze houden straks elkaar bezig...

maar vraag niet hoe me huis eruit ziet:D we hebben een lang traphekje voor de keuken en overal maar dan ook echt overal ligt speelgoed

16. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Was net in de prenetal en zag de bugaboo dubbel staan maar wat vind ik hem breed!
    Ik heb zelf de enkele dus is behoorlijk verschil en aangezien ik in een dorp woon met kleine winkels/paden wordt dat denk ik een probleem.
    Als alles goed gaat is joelle 19/20 maanden dus denk dat ze dan al een behoorlijk kan lopen en weinig zit maar voor de lange standen wel een andere wagen moeten hebben.

De eerste tijd 6 maanden slaapt de nieuwe aanwinst bij ons op de kamer dus willen een wieg gaan kopen,daarna kan joelle naar een peuterbedje is ze 26 maanden.
    Ze krijgen hier wel een apparte kamer maar zitten nog te dubben.
    We willen in jan. een dakkapel zetten op de zolder maar wie gaat daar heen:(.Ik zeg dat wij gaan mijn man zegt de kleine.

Haha dus lekker je handen vol!
    Ik ga het er maar even van nemen en even een dutje doen over 8 maanden is dat over:D

Oja vandaag 2 testen(1 van de kruitvat 1 van cleur bleu) gedaan en weer positief:p
    nog 1 tje over!
    Nog 1 testje o

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik zou zeggen jullie naar boven. Je hebt kans dat Joëlle anders jaloers word.

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Zat net de stemfoto's te bekijken en kwam op een schattige foto terecht en zie scorpion staan dus dacht nog een scorpion even gekeken en je was het toch ;)
    Hebop je meisje gestemd!

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    :D was t alweer vergeten. Sta ook bij buikfotos dan

20. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008