Hier geen zonnetje te bekennen Ik hoop ook dat je weer snel zwanger bent,ook de andere natuurlijk Daantje de eerste 12 weken ijn voorbij gefeliciteerd Hoe is het met sass?
Hallo Lieverds, Oooh heb ik niets meer laten weten na de 20wkn echo??? Ai ai ai.... Tja uuuuhm hormonen!!! Ben vanacht thuis gekomen van vakantie.. dus vandaar verder geen reacties!!! Er was zelfs net Paniek hier.. Ik was jullie zelfs kwijt! Maar topic 3 gevonden...
Er is storing geweest op site sass waardoor Alles weg was vanaf 4 sept. Ook alle topics waren gesloten dus moesten nieuwe openen. Sorry vergeten te zeggen dat we deel 3 hadden, ach ik kan en mag het ook nog steeds op hormonen gooien
nou dan ga ik ook spammen! laatste foto van julian met mij. @roos, het klinkt hard maar wen er maar aan. Zo zijn mensen, en zo leer je je vrienden en familie kennen:x @daten... waarom komen jullie niet een keer langs dan? Ik geef met mijn bedrijf visagie workshops en wil het best eens een keer kostenloos voor jullie doen. Dan is er voor de mannen ook een mooie smoes ipv ik heb met de forum meiden afgesproken
Ik stem VOOR..... Maar kosteloos hoeft niet joyce!!! Wat een mooie kids hebben jullie toch. @ joyce hoe was t in het zh met Julian? @ Marion wat een lekkere bollen wangetjes wie had dat gedacht net na geboorte.. Hihi. Had kindje met donker haar voor ogen bij jou
Hoi Joyce, wat een vrolijke foto, leuk mannetje zeg! En oja, visagie, gaaf, so im in! Ik doe niets liever dan kleuren! X
rijswijkse: Thankssss! En je weet mijn echte naam, wow haha, nu raakt iedereen in de war met de andere Daantje Leuk idee van die visagie workshop! En kostenloos hoeft echt niet hoor. Sass: Hoe voel jij je? Heb je nog kwaaltjes of zijn ze nu na 20 weken echt helemaal verdwenen?
ik doe ook mee maar moet eerst bevallen Was alles goed 20 weken echo?wat wordt het oof wil je het niet weten? er is weer eindelijk leven op dit forum! Wen:middag slaapje was heerlijk
ohh kei leuk joyce visagie workshop:d dus ik ben ook voor!! en uiteraard niet kostenloos moet dan alleen wel carpoolen maja zie het tegen die tijd dan wel
nou dan moeten we een (nog een keer) een datum prikken. eind november doen?? weekend of doordeweeks?? en we doen het wel kostenloos!! we zullen meer kletsen en huilen als dat we wat doen denk ik!
Wen ik meld me Net naar de verloskundige geweest ze wordt nu geschat op 7 pond. Gister dacht ik weer het is begonnen maar nee hoor. Will nu uurtje slapen zijn ze me straat aan het open breken :x gaat me middag dutje! Waar woon je scorpion?
oh vald mee 1 uur en 7 minuten Ga even proberen te dutten met die herrie oh ja verloskundige zei dat ze niet verwacht dat ik het ga uitlopen. Ze zei ook dat ik een plopkop heb :x
whaha nou tamara wees maar blij dat je niet in de zomer zo loopt! dan was je kop nog groter!! misschien word het wel 11-11 haha, hoop het niet voor je hoor!
Wat zei jij Rijswijkse: nou...en bedankt...hihi. Hoop voor je dat het snel gaat beginnen. Heb geen flauw idee hoever het voor mij is....zoeken we nog wel ff uit.