Ik heb geen krampen maar wel behoorlijk bloedverlies geen klonten enz. Heb de gyn afgebeld voor maandag ga ervan uit dat me lichaam het zelf opruimd. Als het bloeden gestopt doe ik weer een test en gaan we weer vrolijk verder. Volgens mij is helder bloed over en oud bloed kan nog goed zijn Al:blijft kut maar ja we hebben het helaas vaker meegmaakt. Bij mij is bloed geen goed teken dus ga er echt van uit dat het over is Dank jullie voor de lieve berichtjes Marjon:sterkte met je kleine meid hopen is ze er snel beter!
Dat was bij mij ook nooit een goed teken , Rijswijkse ...Maar ik zou wel naar die echo gaan ...vooral vanwege bbz ......doen hoor !!
Bij al me miskramen heeft me baarmoeder het zelf opgeruimd dus ga er nu ook vanuit dat dat gebeurt. Bloed nu best veel dus verwacht vandaag of morgen. Zo even een nieuwe banner en we gaan er deze maand weer voor!
sucses met klussen rijswijkse!!!geniet ervan en hopenlijk snel weer goed nieuws!! @marjon is je meissie ziekjes? beterschap voor haar gewenst
@scorpion.. bij iui krijg je slechts een beetje hulp.. de zaadcellen worden rond mijn eisprong die dus wordt gevolgd dmv echo's vastgesteld op het punt dat de follikel groot genoeg is geloof ik dat ik dan een hormoonprik moet zetten om mn eisprong tot stand te laten komen.. dan moet manlief zn zaad produceren in het zkh en anderhalfuur later worden ze bij mij on de baarmoederholte ingespoten via een dun slangetje.. ze hoeven dus eigenlijk minder ver te zwemmen zeg maar en dan vlak voor mijn ei. maar ik krijg over 3 weken eerst een gesprek over risico zwangerschappen met een speciale gyn om te kijken of ik bloedverdunners moet gaan nemen komende tijd ivm de hormonen.. op google kun je veel vinden over KI-IUI.. weet niet of ik het juist heb uitgelegd haha
Dus hij loost t in het in het zh en dan kamertje verder krijg jij het wel met liefde trekken dan hè haha
Lieve dames, Gisteraaf zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter. Ze had meteen een hele goede start. Bevalling erg heftig en snel. Ik heb heel veel bloed verloren en placenta op ok verwijderd. Ook bloed bijgekregen. Voel me redelijk
Gefeliciteerd Wendy , ook vanuit hier , had het ook al op facebook gezien !! Heftige bevalling , maar O wat zullen jullie gelukkig zijn met jullie mooie moppie .....geniet ervan !!!knuuffffff
ook hier namens mij onwijs gefeliciteerd met jullie prachtige dochter wat een mooi meisje!! geniet ervan en herstel maar snel zodat je echt kunt gaan genieten dikke kus
Gefeliciteerd Wendy! Klopt het dat ik je niet meer op Hyves heb? Was benieuwd naar fotootjes van de kleine meid, geniet van haar! Hier: Mijn meisje is alweer 8 maanden. Het gaat super. Ze is lief, makkelijk en eigenlijk gewoon perfect, hihi. Op dit moment heeft ze voor de 2e keer een oorontsteking, dus aan de antibiotica, hopelijk knapt ze snel op.
Heb niemand verwijderd oo hyves Maar heb ik jou dan? Pfff geheugen is een zeef. Maar het is echt genieten, gewoon nog mooier dan ik verwachtte Vandaag is ze alweer 3 weekies oud.
Volgens mij kan ik je niet vinden bij mij sta ik wel in jou lijst? Hoe is t verder met iedereen? Marjon hoe gaat het met Marit?
Wij hebben dinsdag overleg met de ka en dieetiste gehad over ons kleine meissie ..We hadden 6 weken gekregen om haar aan te laten komen met de nutridrinks , nu ze samen verlegd hebben , willen ze met 2 weken resultaat zien ..anders gaat de ka het denk ik toch overnemen en ben ik bang dat de sonde dichtbij komt ..De eerste dag had ze heel slecht gegeten , gelukig gister weer goed ...maar hoefde ze wel haar extra drankje niet ,maar dat vind ik dan niet zo erg ........................Dus hier wel een beetje spannend .Heb wel met manlief afgesproken er geen strijd er van te gaan maken , kan haar nu in 2 weken wel proberen zo vol mogelijk te proppen , zodat ze misschien bij de sonde wegblijft , maar ja daarna gaat het natuurlijk ook verder .....
Hey dames alles goed? Denk dat we elkaat momenteel nu meer volgen via facebook. Maar wilde jullie de beste wensen toewensen voor 2012!!! Wij mogen maandag weer naar de arts en dan zodra ik ongi ben afspraken maken voor fm en dan binnekort iui 1