Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    mooi zeg scorpion!
    Meld me ff!
    Helemaal niks :x denk echt dat het pas november wordt

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    tamara het zegt niks!

ik dacht ook dat ik nog wel even moest en met 39 weken precies hebben ze me weeen opgewekt.

denk echt wel dat deze maand het word hoor! Gewoon een mooi lief schorpioentje :D

3. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Morgen ben ik precies 39 weken!
    Ik hoop ook op een schorpioentje;)

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    ??? Het heeft gevroren!
    Ruiten krabben op mijn eerste werkdagje:)
    Heb een traktatie besteld voor alle lieve zorgen van iedereen tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis waar ik werk, gezellig!begin voor halve dagen deze week.
    Oh, hoorde gister nog over 3 mensen die ook allemaal een bbz hebben gehad en waarbij het allemaal is goedgekomen! Dat stelt me wel wat geruster.
    Slapen jullie allemaal lekker uit?
    Fijne dag dames!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

mogguh !!!!
    Nee hoor hierniet uitslapen ,alleen s ochtends nogal hectisch hier ...
    Het komt ook allemaal goed Roos , maarhetis niet niks watje hebt meegemaakt ................

Werkze vandaag !! Ik mag vanmiddag

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
  7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    zeg tamara, morgen gewoon ook melden maar dan vanuit het ziekenhuis ;)

Enuh wat je ook doet het word hoe dan ook een schorpioen hoor, anders ben je ruim 3 weken overtijd.

8. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    pfffff te veel gelezen vandaag,durf niet meer:$:)

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik was zo bang voor de bevalling, maar echt het is me 100% meegevallen. Het is net poepen, maar dan met een ander gaatje.
    Weeen zijn pijnlijker ;)

10. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Haha! Ik moet zo lachen om die reactie van jou Joyce! Zo heerlijk nuchter, that's the spirit :D Poepen met een ander gaatje, ik teken ervoor!

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Nou echt hoor, zo zeiden ze t in t ziekenhuis ook.
    Toen julian eruit was zei ik ook was dat alles?

Moet wel zeggen dat ik 9 uur weeen niet heb gevoeld door een ruggenprik (die was pas eng!!!) Heb maar 3 uurtjes weeen gevoeld en 45 minuten liggen persen

12. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Is niet eng, wij doen op de o.k. de hele dag de ruggeprikken van de verloskamers bij zwangere vrouwen. We hebben meer moeite om de mannen staande te houden hoor:). Ikzelf zou zeker gaan voor een ruggeprik!
    Eerste dag werken viel reuze mee, paar traantjes weggepinkt maar fijn om iedereen te zien. Heb een goed gevoel over mijn cyclus deze maand, benutten!!
    X

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik vind de ruggeprik niet eng , nu weet ik tenmiste wat ze in een ok met me doen , hihiihiihiihihi

Had bij de bbz een algehele narcose en dat vond ik dus heel raar ..................................je mist dan gewoon een stuk ..

Bij mijn curretage heb ik een ruggeprik gehad en rustgevend tabletje ....ik was er wel bij , maarook weer niet .................volgens mij een beetje stoned .

Bij mijn keizersnede ook een ruggeprik , ook ideaal .................moest heel vaak plassen in de zwangerschap en nu lekker 24 uur katheter gehad , heerlijk ...

En nu na de bevalling van Marit ook een spoedje naarde ok voor de placenta en heb ruggeprik niet eens gevoeld ...........

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    joyce hihihii helaas kan ik me daar bij niet aansluiten maar tamara ga je niet bang maken en niet teveel lezen hoor iedere bevalling is anders (spreek uit ervaring :)). Heb 3 keer algehele narcose gehad en 1 keer ruggenprik.

Uitslapen wat is dat laatste keer was 4 geleden hihih maar klaag niet hoor maar net zoals als bij marjon is het bij ons ook erg hectisch 's ochtends

Sass klintk als weinig weerstand met al die griepklachten maar alles voor een goed doel hé!

Tamara 39 weken vandaag nog max 3 weken klinkt hoopvol hé. Ben bij de 1e bevallen op 41.6 (dag voor inleiding).

Hier gaat het redelijk hele weekend met f. ziekenhuis is en uit meneertje was echt ziek keel en ooronsteking en hoge koorts (39/40 graden). Gaat nu stukken beter maar is nog wel echt ziek morgen weer naar de ha. Vandaag past schoonmoeders bij ons thuis op

ga snel weer aan het werk

Toedels

oja 18 december is voor mij ook mogelijk

15. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik denk dat ik ook wel een ruggeprik wil.
    K.t nacht gehad 10 keer eruit dus niet geslapen,wel stukje van de slijmprop verloren volgens mij!
    PFFFF en die harde buiken gaan steeds meer zeer doen,heb er veel op een dag.
    Ik was gister 39 weken ;) hoop dat ik met 41 weken wordt ingeleid slaap al maanden slecht niet langer dan 2 uur achter elkaar.
    Misschien wel een teken,wil niet meer weg uit huis terwijl ik normaal altijd weg wil heb het sinds gister ;)

16. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    lekker aan het werk?

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Tamara geven ze bij jou ook alleen de ruggenprik tot 22.00 uur? In amsterdam is dat wel zo. Als je snachts bevalt heb je dus pech daar.

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    hoop het niet.niks over gehoord!
    Ik ga wel in het kraamhotel bevallen maar dat is in het ziekenhuis alleen 1 verdieping hoger,met een groot bad en grote tv.
    Ga gelijk donderdag vragen als ik het red!
    oja heb geen tel nummer voor als me laptop vergeet als jullie zo nieuwsgierig zijn :p

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Tamara bij mijn profiel op hyves staat me nummer. Je kan dan smsen

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213