Alvast veel succes met de bevalling Tamara. Ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Heb zelf nog in een ander topic heel stoer neergezet dat ik totaal niet bang ben voor de bevalling...we hebben immers allemaal bbz meegemaakt en veel heftiger dan dat kan het niet zijn, toch? *kijkt hoopvol naar de andere meiden* Roos: Vind ruggenprik wel echt heel eng!! Ben altijd als de dood dat ze misprikken. En het lijkt me ook enorm zeer doen, zo'n lange staaf tussen je wervels...of heb ik het nu helemaal mis?
Je weet gewoon dat een bevalling pijn doet en een bevalling uit het boekje zou mooi zijn , maar vaak loopt dat anders .. Maar ik dacht maar zo , elke vrouw doet het dus kan ik het ook !!!!!!!!!!!! You go Tamara !!
bedankt voor de pepberichtjes Even lekker geslapen vanmiddag en boodschapjes gedaan. Net pizza met ananas op zal het helpen?hihi Oja nummer opgeslagen maar wat is je naam ook al weer?hihi komt door de zwangerschap denk ik! Ik ga jouw nummer ook ff opzoeken op hyves!
@banaantje, denk als je op het moment van bevallen je voor een ruggeprik kiest, je toch al veel pijn hebt. Mijn ervaring met deze dames is dat het niet wordt ervaren als nóg méér pijn. Meestal wordt de plaats van het prikje wel verdoofd. Dan voel je een verdovingsprik. Als ze niet verdoven en ze prikken meteen raak (wat vaak zo is) voel je ook maar 1 prik. De pijn van de weeën zakt daarna redelijk snel af dus gaan ze bij ons allemaal weer lachend terug naar de vk! Ik heb ook een vraagje, maak me een beetje zorgen. Ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong. Nu heb ik steeds rechts steken, maar dit is ook de kant waar mijn eileider vorige maand is weggehaald. Bij nader inzien voel ik die steken eigenlijk altijd rechts!zou het kunnen dat mijn eisprong altijd rechts is, dat mag ik toch niet hopen want dan zal zwanger raken niet meevallen. Voelt nu alsof mijn kans alweer verkeken is deze maand. X
Maakt niet uit welke kant je eitje komt, hij wordt 'gewoon' opgevangen door de andere eileider! Zie bij mij het resultaat... Veel klusplezier
Oh, gelukkig..de linker kant begint ook te steken, je kan maar ergens blij mee zijn. Ik begreep dat je eileider het pas na ca een jaar de eitjes van de overkant gaat oppikken. Als ik dan altijd rechts een eisprong heb, zou het nog wel even kunnen duren. Of kwam jou ei ook van de overkant Sass heb je dat gevoeld? Soms heb ik zoveel vertrouwen en soms ook weer helemaal niet en alleen maar angst dat het niet meer gaat lukken. X
meiden, heb een sms van tamara: Joelle is geboren om 5 over 1! was pittig maar alles is goed! x tamara
Wat een geweldige datum.....hihi. Had al zo'n voorgevoel dat het vandaag wel eens zou komen.( en dat heb ik echt nooit). @ All: Hier net in zh geweest, eindelijk HCG uit het bloed. Joehoe. Wel balen want deed met pilot mee en ze moesten 3 zwangeren krijgen uit 50 stellen en als dat lukt mogen ze door met de studie. Nu was ik de 3e zwangere, maar ik viel buiten studie omdat ik al een keer gehad had:x Dus nu moeten ze nog 15 koppels dus daar moet gewoon echt 1 van zwanger raken. Mochten bij mij de cryo's niet aanslaan moeten we weer terug naar ICSI. Echt klote want al 2 icsi pogingen afgebroken wegens overstimulatie
Jeetje wendy, wat goed en wat rot tegelijk. Maar jullie willen dus wel door gaan Meid heb vertrouwen, je bent nu 2x zwanger geweest, niet goed maar t was er wel! 3x is scheepsrecht toch! En het moet wel, want we blijven geen bloemen sturen haha
Dat zijn dan twee baby's vandaag... Gefeliciteerd Tamara! @Wennes, EINDELIJK!!! Ik ga weer duimen.. weet je hoelang je nu moet wachten? @Roos, Ik liep in het zkh.. dus eitjes precies gevolgd
@sass, kwam bij jou ook het eitje van de overkant toen je zwanger bent geraakt? Zeg maar links een eisprong opgevangen door de rechter eileider of andersom? Veel vragen maar heb toch echt zoiets van 'eerst zien, dan geloven'. @wennes, balen meid! Was jij de eerste x snel in verwachting? X
Sass wie is de andere baby dan? Roos ik heb begrepen dat je andere eileider het DIRECT overneemt. Sinds mijn bbz voel ik mijn eisprong veel meer. Ben er echt een week niet lekker van
@Roos, jep Bij de buuf is het vanmorgen vroeg gekomen.. Om 5uur kwam de kraamhulp is vlotjes gegaan gelukkig. Ga prakkie koken maar weet nog niet wat!!
@roos: wij lopen al bijna 3 jaar in zh met zwangerschapswens. Dus na iets meer dan 1 jaar zh was ik zwanger dat werd die bbz. En nu 1,5 jaar later eindelijk weer zwanger, maar helaas. Maar ik benniet een gemiddeld persoon dus niet naar mij kijken.... Hihi @ joyce: blijven jullie geen bloemen sturen ???? Wat is dat nou Maar wil nu graag iets eerder zwanger zijn dan 1,5 jaar oké @sass: volgend jaar weer verder. Nu ff rust in lijf en kop
@wendy, zullen we afspreken dat je voor julians verjaardag zwanger bent! Dat is 5 juni, en je mag me natuurlijk ook een verjaardags sms sturen maar dan moet je opschieten
@ Joyce, wanneer ben je jarig???? Had zo gehoopt voor mijn 30ste zwanger te zijn. Ik was diegene die altijd riep jong moeder te willen worden zo rond mijn 23/24 jaar. Kijk nou over 2 maanden 30 en nog helemaal NIKS!!!!! Vind dat echt super erg. Ik voel me niet oud ofzo, maar vind het zoooo oud klinken hmmmm daar word ik depri van, dus maar niet aan denken...haha