Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door butterfly0511, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    20 november!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Wendy , dikke knuufff , kan me voorstellen dat je ff rust wilt en aan de andere kant zal je dat misschien ook weer geen rust geven omdat er maar 1 ding is wat je graag wilt , dikke kknuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tamara gefeliciteerd met jullie meisje !!!!!!!

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    tamara hier ook nog gefeliciteerd met jullie dochte joëlle, ben benieuwd naar je verhaal

wennes dikke knuff

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Tamara: VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van Joelle!! Hele leuke naam en geniet ervan!!!!!!!

Roos: Meid wat jij nu beschrijft, exact diezelfde twijfels had ik ook. Mij hadden ze ook verteld dat het wel een jaar kan duren voordat je overgebleven eileider de eitjes van de andere eierstok kan opvangen. Ik heb daardoor veel depri buien gehad omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Maar kijk nu: ik ben in 1x zwanger geraakt en heb elke maand keurig een eisprong gehad. Enige tip die ik je wil meegeven is dat als je het vermoeden hebt dat je eisprong 'actief' is, dat je dan direct moet gaan klussen :D Zo is het bij mij ook gelukt!

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wennes: Lieve schat wat jij nu schrijft is ook weer zo herkenbaar, dat je in je hoofd had om rond een bepaalde leeftijd zwanger te raken. Ik had ook het ideaalplaatje in mijn hoofd: trouwen rond mijn 24e en uiterlijk met mijn 26e een kind. Ik ben pas veel later getrouwd, pas op mijn 28e, inmiddels ben ik 29 en de geboorte van mijn kind (mits alles goed gaat natuurlijk) is op de valreep voor mijn 30e, maar daar voel ik me ook totaaaaaal niet lekker bij! Het voelt oud, ik wilde alles veel vroeger. Maar als ik bijv. kijk naar mijn vriendinnen, die zijn even 'oud' als ik en de meesten daarvan hebben nog niet eens een kinderwens. In mijn nabije omgeving is een vrouw van 39 nog zwanger geraakt, van een kerngezond meisje. En mijn moeder spant helemaal de kroon: zij was 45 (!) toen ze mij kreeg, en buiten het feit dat ik een beetje raar ben (haha) ben ik wel kerngezond. Dus leeftijd hoeft helemaal niets te zeggen, vertrouw daarop! En wat een mooi nieuws dat je HCG helemaal weg is, dat is wel fijn, dan kun je nu tenminste verder, en ik hoop dat 1 van de overgebleven 15 stellen nog zwanger raakt. Wat is het precies voor studie eigenlijk, of had je dat al eens verteld in het oude topic?

En bovendien wat Joyce ook zegt: je bent wel 2x zwanger geweest, ok de eerste was een bbz, maar bbz is gewoon 'bad luck' in mijn ogen, een goed kindje dat verkeerd is ingenesteld. Die 3e keer gaat zeker lukken hoor! Driemaal is scheepsrecht! Dikke knuffel!

7. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Zou de ananas op de pizza van Tamara echt hebben geholpen? :p Je zou het bijna denken he!

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ banaantje: weet ook wel dat ik helemaal nog niet oud ben, maar wacht al zoooo lang. En eens houd ook het medische gedeelte op. We komen steeds dichterbij het einde. Elke behandeling die nu niet aanslaat is dichterbij het einde......
    Wij weten dat het ons zonder hulp niet gaat lukken....

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    hihi ik weet niet of het de ananas was ;)want me vliezen waren gebroken!

Me bevallingsverhaal voor diegene die het willen lezen 8)

Ik had dinsdag het gevoel dat me vliezen waren gebroken dus ik had de verloskundige om 20.00 gebeld en kwam me half 11 sávonds controleren,geen gebroken vliezen dus lekker naar bed met 2 paracetamol en proberen te slapen.(wat niet lukte)
    Om kwart voor 1 moest ik naar de wc en braken me vliezen hihi was geen twijfel mogelijk :D 5 handdoeken en een joggingsbroek vol.
    Nou was het wachten of ik ween kreeg en om half 3 kreeg ik de eerste en om 3 uur kwamen ze om de 3 minuten en ongeveer 1 minuut lang dus wij om half 6 gebeld ze zei bel over uurtje maar terug.Dus om half 7 weer gebeld vroeg ze of ik knal ween had ;)nou als dit geen knalween zijn weet ik het niet.
    (Had alleen maar rugween)auuuu
    Dus ze zal binnen een uur er zijn dus ze kwam om half 8 had ik al 6 cm:Dik denk oh nog maar 4 te gaan.
    Dus wij naar het geboortehotel in bad gegaan daar en wachten tot de verloskundige er was dus moest de persween tegen houden:)
    Eindelijk was ze er na 2 uur dus controleerd ze me had ik pas 7 cm.
    Heb gegild ik wil pijnstilling ik kan dit niet maar kreeg helaas geen pijnstilling omdat ik te ver was.
    Na een uur had ik 9 cm met veel gelul:ik wil geen kinderen meer,dit doe ik nooit en nooit meer,ik kan dit niet,ik wil niet meer doe niet meer mee!en wil nu een prik!!!!!:D:D
    Maar kreeg hem niet ;)
    Eindelijk mocht ik persen wat helaas geen opluchting was.
    auuuu ik kon het niet hihi ik wilde het op me eigen manier doen na een half uur en toen na 45 minuten had ik het eindelijk door :D
    Ik voelde het hoofdje(AAAAAAAAUUUUU hihi)en moest nog even doorzetten maar eerst een hapje lucht nemen en een behoorlijk gil en daar kwam e na 55 minuten persen zelf aangepakt (owwwwww wat was dat mooi)en uit me getrokken en op me buik gelegd!
    EN WAS GELIJK DE BEVALLING VERGETEN WAT WAS ZE MOOI:D:D;)

Het is volgens mij snel gegaan en volgens mij had ik best een makkelijke bevalliing maar op het moment even zwaar.
    1 kleine hechting hihi ik ben helemaal in de wolken foto's volgen natuurlijk.

Bedankt allemaal!!!!!!

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    tamara gefliciteerd wat een verhaal(probeer me voor te stellen hoe zoiets zou voelen maar dat kun je niet natuurlijk hihi)
    mooie naam ook zeg joelle
    ben benieuwd naar fotos
    wen knuff voor jou meid.
    joyce alweer bijna jarig zie ik,ik op 7 dec dat scheeld 2,5 week ongeveer dus

hier na lange cyclussen eindelijk weer na 34 dagen ongi geworden:d hopelijk blijft hij nu weer mooi zo
    nog 7 maandjes wachten en we kunnen weer aan de bak hihi
    denk wel dat ik het dan echt ga laten rusten en me er niet teveel op ga focussen heb er wel vetrouwen in dat het goed komt ondanks de 13 maanden proberen zonder resultaat,
    ben nu ook weer op een gezonder gewicht aan het raken en zit onwijs goed in mijn vel:d

prettig weekend allemaal
    kus kus

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    banaantje alweer 13 weken wat goed!!!

12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Bedankt daan!
    Foto's komen heb er nu wel een paar op hyves aan zetten.

Wennes mooi dat gedaald is!
    Ga je ff prive berichtjje sturen wilde dat al woensdag doen hihi maar wist niet dat ik moest bevallen;)
    Iedergeval een dikke knuffel

Ga straks ff terug lezen.

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ Rijswijkse... Au!! Maar wat een mooi meisje :)
    Ben je fototjes aan het bewonderen..

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    stilte voor de storm????

Rijswijkse aan het genieten van Joelle
    Sass aan het uitzieken
    Wennes aan het moe zijn van het werken:(
    Scorpion druk met zorgen om Julian??
    Marjon, s1980, channes druk met werk en gezinnetje?
    Banaantje aan het genieten van beeb in buik?
    Roos bezig met verwerken bbz?
    Daantje druk met voorbereidingen huwelijk

Hier gaat het verder erg goed. HCG helemaal verdwenen alleen ben nog zo vergeetachtig als.....tja als wat eigenlijk???? Kan het nu niet meer op hormonen gooien;)
    En meiden bloemetjes staan nog steeds:):)

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Meen je niet!! Hangen ze dood in de vaas of ben je de 1e die eens goeie bloemen heeft gekregen ;)

Ik ben druk met van alles en nog wat!
    Wanneer mail je me :D

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Staan echt nog steeds....met liefde gegeven he;)
    Maaruh mailen???? ikke niet weten8)8)
    Ga ff op onderzoek uit of ik het kan achterhalen...hahah

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Scorpion : check mail.....benieuwd of je dit bedoelde...hihi

18. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Hé ladies, weer eens een berichtje van mij. Eerste week na de operatie druk met je liijf, tweede week verdriet, derde week weer aan het werk en vierde week..BOEM! Ik ben zó verdrietig.
    Vooral het 'waarom' en waarom had niemand mij in de gaten toen ik bij week 6 al zei dat ik dacht aan een bbz gezien de pijn die ik had gehad. Waarom is er toen iets gezien bij de eileider en geen actie ondernomen?met ruim 9 weken een operatie en een giga eileider gevuld met alleen maar solsel, ja gek hè als je al ruim 3 weken vloeit? Weg eileider.
    Hoe zou het geweest zijn als ik met 6 weken een operatie had gehad? Had de eileider gespaard kunnen blijven?

......en raak ik weer snel in verwachting?
    Ik hoop alleen zó erg dat me een reeks van maandelijjkse teleurstellingen bespaard mag blijven na alles wat ik achter de rug heb:(!
    sorry meiden, ik voel me zo ellendig, verdrietig en alleen.
    Hoop gauw weer iets te lezen van jullie
    X

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieve Roos , wat je nu doormaakt is zo herkenbaar ..Bij mij is wel het verschil dat ik toen al 2 hummeltjes had waardoor ik door meost en wist dat het ook goed kon gaan ...Snap ook niet dat ze bij jou niet verder hebben gekeken .Bij mij zagen ze ook niks , maar ik had eenpositieve test en hcg in mijn bloed dus behandeling voor bbz opgestart omdat het volgens hun een struikelblok was omdat je soms niks kan zien ......Weet je mijn gyneacoloog zei wel dat het nog niet bewezen was of het sparen van een eileider beter was dan hem weg te halen ( moet de andere wel 100% goed zijn ) omdat de kans op herhaling zo groot is , 1 op 4 en dan moet ie er alsnog uit ) .....

Als je andere eileider gezond is heb je een goede kans om weer zwanger te mogen worden , hoe moeilijk dat ook lijkt ...Maar gelukkig zijn hier ook wel succesverhalen te vinden ..

Lieverd lucht je hart hier .....................hier hebben we aan 1 woord genoeg meid !!

dikke kknufffffffffffffff

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Roos, de tranen springen inme ogen want ik snap je helemaal, ik heb er nu bijna 2 jaar later nog steeds last van, zelfs nu julian er is.
    Meld je ziek en blijf dat ook voorlopig ff. Maak ff tijd voor je zelf, ik hem 9 maanden ziek thuis gezeten hierdoor, en nog was t niet genoeg.
    Wat als...tja meid dat zal je nooit weten, ik was 9,5 week met de operatie en had met 4 weken al aan de bel getrokken, maarja niks te zien is niet zwanger zeiden ze.
    1 eileider zegt nog niks, duizenden kindjes komen ter wereld door 1 eileider.
    En echt niet lullig bedoeld maar ik denk dat je de mega klap nog moet krijgen! Er komen van die momenten dat je iemand ziet die 8 maanden zwanger is en dat je denkt dat zou mijn buik nu ook horen te zijn, en iedere keer als iemand zegt zwanger te zijn of er word een babytje geboren is dat een messteek. En zo kan ik nog wel een paar voorbeelden geveb. Ik vond kerst heel erg zwaar. Iedereen die vrolijk is en jij zit met je hoofd nog bij je kindje.
    Meid we hebben t allemaal hier mee gemaakt dus schaam je niet en lucht je hart hier.
    De meeste van ons zitten ook op hyves en daar staan ook telefoonnummers, je mag ook altijd bellen

X

Deel Deze Pagina