De titel zegt het al... Na 9 miskramen tussen 4 en 7 weken b en ik vandaag eindelijk op de magische 12 weken aangekomen Vind ik toch wel reden voor een feestje. Nu zullen jullie wel denken ach doe normaal maar ik sta nog net niet op de tafel te dansen hahaha
ja je mag nu zeker een feestje vieren! ik vind het heel erg wat je hebt meegemaakt maar nu je zover bent en alles gaat nog goed dan heb je zeker recht om het te vieren en hoe positiever je bent, hoe beter je je voelt, hoe minder stres dat je hebt, hoe beter het zal gaan denk ik. wanneer heb je de volgende echo? geniet ervan en spring maar lekker op de tafel
Wow, gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat het erg spannende weken voor je geweest zijn zeg! Bah. Des te meer reden om nu een feestje te vieren!!! GEFELCITEERD!!!!!
ik heb vanmiddag mijn volgende echo.. maar ik heb een doppler en net alvast stiekem geluisterd ukkie was lekker actief en druk haha
haha geweldig, ik en waarschijnlijk het hele forum zijn echt blij voor je, veel plezier met de echo straks en laat wat weten he neem maar een fles kinderchampagne mee, die mag je nog drinken
Ja ik hoop dat ik straks een mooie nub foto kan gaan plaatsen haha.. pff heb pas 15:15 de afspraak tel de minuten af
Ik snap je wel hoor! Ik heb (gelukkig) nooit miskramen gehad, maar weet hoe het voelt om voor eenzwangerschap te moeten vechten. Veel plezier met de echo en lekker aan de appelsap!
haha tuurlijk mag je een feestje vieren en dans gerust op de tafel)) gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!
Ik weet hoe je je voelt meid!! Schreeuw het van de daken, haal taart in huis en nodig familie/ vrienden uit!! Zo hebben wij het wel gedaan tenminste! Geniet er van, je hebt het meer dan verdiend!!
Geweldig!! Gefeliciteerd.. Hopelijk kan je de rest van de zwangerschap ook wat meer ontspannen. Geniet ervan en feest ze!
nou ik vind dit inderdaad toch ook echt wel een reden tot een feestje met taart (kan nog 100 dingen bedenken hoor waarom er taart gehaald mag worden ) helemaal goed en wat fijn dat je de kleine al heb gehoord met de angelsound nergens geen zorgen om maken dus, en op naar de volgende mijlpaal de 20 weken die is al over 8 weken zo hard gaat het geniet ervan meis en waar is het feestje hier is het feestje
Gefeliciteerd met 12 weken! Ik vond 1 miskraam al heftig, dus 9 is bijna niet meer te bevatten. Ik zou niet alleen vandaag een feestje vieren, maar de rest van de zwangerschap! Kijk wel uit bovenop die tafel! Hopelijk mag ik vanaf volgend weekend met je mee feesten
Ik heb ''maar'' 4 miskramen gehad en kan je gevoel zo goed begrijpen. Lekker een taart halen en kinder champagne!