Help! Ervaringen miskraam gevraagd

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yviev, 28 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Anderhalve week geleden hebben wij te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. Gestopt met 8+5.
    Zijn nu een kleine 3 weken verder nadat het hartje gestopt is.

Van het ziekenhuis heb ik dinsdag pillen meegekregen. In de planning stond om vanavond de 1e te nemen.
    Nu ben ik vanaf afgelopen vrijdag iets bloed aan het verliezen.
    Vrijdagavond heel licht roze, zaterdag lichtroze/rood en vandaag zelfde met wel vanmorgen wat kleine sliertjes erin.
    Maar het zet verder niet door. Daarstraks was het weer heel lichtroze en heb nog geen kramp gehad...

Twijfel nu zo erg! Nog even wachten met de pillen in de hoop dat het zelf doorzet of toch de pillen nemen.

Iemand hier ervaring mee? Is er een grote kans dat dit gaat doorzetten? Of juist niet?

2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Wat verdrietig voor je.

Ik heb 4 weken lang roze verlies gehad en het zette niet door. Uiteindelijk totaal 6 pillen ingebracht en dat hielp niet. Dus curretage gehad.

Ik zou ze gewoon gebruiken conform afspraak met het ziekenhuis (het zijn als het goed is 2 pillen die je vaginaal inbrengt).

3. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig, allereerst veel sterkte gewenst.

Ik zou ook de pillen gewoon nemen. Het zorgt voor heftige krampen, maar je hebt dan wel zelf de controle wanneer het gaat plaatsvinden. Je kunt je twee dagen in huis opsluiten, lief zijn voor jezelf, wat lekkers halen, Netflix erbij pakken en accepteren dat het gaat gebeuren.
    Anders kan het misschien nog wel lang duren en je wilt niet net op je werk zijn of in de supermarkt staan.

Persoonlijk was ik ook te ongeduldig om te wachten. Ik wilde er zo snel mogelijk weer klaar mee zijn (en met alle zwangerschapskwaaltjes), om mij te kunnen richten op de toekomst.

4. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden!
    Ik heb vanmorgen de 4 pillen ingebracht.
    Ben benieuwd of en wanneer het wat gaat doen...
    Het voelt wel kramperig aan rond mn baarmoeder.

5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wat verdrietig :( hoe gaat het nu met je, zijn de krampen enigzins te handelen?

6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Zelf nooit krampen gehad van de cytotec, ik denk dat het echt verschilt per persoon.

7. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Nou jij hebt ook al een aardige portie gehad zie ik :(

Ik heb inderdaad ook geen krampen gehad. Had mij daar helemaal op voorbereid :|

Zuri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina