Hallo allemaal, A.s. vrijdag heb ik weer een echo, 12 weken. Met 8.6 wkn een goede echo gehad. Hartje klopte mooi en lag perfect op schema. Ik ben alleen zo bang dat het vrijdag niet goed is. Ook al probeer ik er niet zoveel aan te denken, het lukt niet. Waar de angst vandaan komt, ik weet het niet maar door mijn schildklierprobleem ben ik bang dat het als nog mis gaat.. Zijn er meer dames hier die net zo angstig zijn als mij...?
Ja hoor hier ook een. De eerste weken was ik er totaal van overtuigd dat het goed zat. Tot ik gister wat helderrood bloed verloor toen ik naar de wc ging. Volgens de vk weinig aande hand omdat het daarna niet meer gebloed heeft. As vrijdag heb ik een echo en ben als de dood dat het mis is... Ik probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Maar het blijft lastig! Die hormonen werken er ook zeker niet aan mee! Sterkte meis, probeer positief te blijven!
Ja hoor. Denk dat we allemaal opgelucht zijn/waren als je de bevestiging krijgt dat alles nog steeds goed is. Nu ik het beetje voel ben ik al meer gerustgesteld. Zal vast allemaal goed zijn,succes bij de echo!
He meis, bah wat schrikken zeg, heb gelukkig geen bloed verloren maar ben mezelf niet meer. Hopen voor ons allebei dat het snel vrijdag is. En ik heb idd heel vaak gehoord dat een klein beetje bloed verliezen geen kwaad kan. Heb je verder veel last van kwaaltjes??? Ook voor jou sterkte en ik duim voor je
Pff ja schrok me rot... De vk denkt dat er een adertje gesprongen is bij het persen. Dat klinkt op zich aannemelijk omdat het daarna ook ophield, nu alleen nog wat bruinige afscheiding. Het ellendige is dat je nu gelijk weer op alles gaat letten. Ik heb wat last van mn buik vandaag, achter mn navel. Wel eerder gehad, maar nu schrik ik elke keer en ben ik bang dat er krampen komen. Gelukkig is dat niet zo Verder zere borsten en met vlagen misselijk. Maar die misselijkheid wisselt enorm. Soms nergens last van, en soms kokhalzend bij bepaald voedsel of geuren. En ik ben chronisch moe Jij dus ook vrijdag een echo? Spannend!
Hier de misselijkheid ook met vlagen. Vooral als ik niet optijd wat eet dan voel ik me echt belabberd. Ik heb ook bij elke kramp meteen stress haha zwanger zijn is prachtig maar volgens mij ben ik na de zwangerschap 10 jaar ouder door de spanningen. Vrijdag de echo, spring echt een gat in de lucht als ons wondertje er nog zit en het goed doet.... Heel veel duimen vrijdag! En dan hoop ik dat we beide met goed nieuws het weekend in gaan.. Hou je me op de hoogte?