Hoi ik heb 3 IVF pogingen achter de rug waarvan 2e zwanger, maar VM 3e keer (afgelopen maand) A eitje, maar mocht ook niet zo zijn... Nu hebben we nog 1 kans, een cryo, maar ben best wel zenuwachtig of het gaat lukken of niet en wanneer ik deze als alles goed gaat, laat terugplaatsen... Meteen na volgende menstruatie of toch even wachten? Iemand had het een keer over een onderzoek implantatiefalen onderzoek, dit is een onderzoek als het al aantal keren niet is gelukt. Had het zh hierover gebeld en zij hadden er in eerste instantie niet van gehoord, morgen belt mijn beh. gynaecoloog om het haar te vragen. Ben bang dat zij misschien ook niet van heeft gehoord dus daarom mijn vraag is iemand hier bekend mee en hoe en wat precies? (Ik kan diegene waar ik het van heb op andere pagina niet meer vinden).......
hey ik ben niet bekend met implantatiefalen onderzoek maar als je zwanger bent geweest langer dan 10 weken dan telt dat als een zwangerschap en krijg je weer opnieuw 3 betaalde pogingen. ik weet natuurlijk niet hoe lang je zwanger bent geweest, maar anders zou je contact kunnen opnemen met je zorgverzekeraar. vgz: Onder een gerealiseerde zwangerschap verstaan wij een doorgaande zwangerschap van ten minste 10 weken gerekend vanaf het moment van follikelpunctie. De bevruchting van de eicel vindt direct aansluitend aan de punctie plaats. Bij gecryopreserveerde embryo's (cryo's) geldt voor een doorgaande zwangerschap een termijn van ten minste 9 weken en 3 dagen na de implantatie.