Op 23/24 juli heb ik een vroege miskraam gehad met 5.0 weken. Bloedverlies was anderhalve dag en daarna aantal dagen nabloeden. De eerste week voelde is me erg beroerd: erg moe en af en toe wat duizelig. Daarna wel weer wat beter. De weken daarna voelde ik me weer niet goed: veel moe, ook weer vlagen van misselijkheid gedurende de dag, gevoelige borsten (of eigenlijk pijn linkerborst en ook in de zij en bovenrug), rommelende darmen, en veel steekjes in onderbuik. Rond eisprong ook veel buikpijn gehad. Door deze klachten hoopte ik stiekem alweer zwanger te zijn. Helaas afgelopen zondag ongesteld geworden. Maar ik voel me nog steeds erg moe en blijf misselijk + pijn op borst. Ik heb de VK al gebeld, daar ga ik vanavond heen voor inwendige echo om te kijken of baarmoeder goed leeg is na de miskraam. En ik ga morgenochtend ook naar de huisarts ivm bovenstaande klachten. Maar ik was eigenlijk benieuwd naar ervaringen. Zijn er meer die zich zo lang beroerd voelden na een vroege miskraam? Ik lees op internet met name dat lichamelijk herstel snel gaat als vruchtje eruit is.
Ik heb me na mijn eerste mk bij 5 weken in 2012 ook lang ellendig gevoeld en pijn gehad. Tot de volgende zwangerschap eigenlijk. Sterkte meid!
Op 12 augustus is bij mij een miskraam van 9 weken eruit gekomen. Op dit moment vloei ik nog steeds een klein beetje. Tot op heden ook nog steeds last van vermoeidheid en hoofdpijn. Af en toe ook nog last van mijn borsten. Gewoon zo'n 'niet fit' gevoel.
Hoe is het gegaan met de echo Inky? Ik zou idd ook bijna denken dat de 1e bloeding niet de volledige mk was. Hopelijk heb je nu duidelijkheid en herstel je snel. Ik was binnen een week volledig lichamelijk hersteld van de miskraam.
Na mijn MA voelde ik me ook snel alweer goed (denk een weekje ofzo). Minder moe en buik werd weer platter en zat gewoon lekker in mijn vel. Hopelijk voel je je snel weer beter, een MK is al ellendig genoeg .
Gister bij VK geweest, echo was goed, baarmoeder helemaal leeg. Ongesteldheid was gister gestopt maar vandaag weer goed op gang gekomen. Vanmorgen bij ha geweest. Die dacht onvolledige mk en dat nu met de ongesteldheid alles wel goed afgestoten is. Voor zekerheid nog wel even bloedonderzoek. Hiervan krijg ik morgen de uitslag.