Vanuit hier wens ik jullie ook heel veel sterkte en kracht toe lieve yasmijn. Wat een k*tzooi hè, probeer positief te blijven en laat je niet hangen meid! Dankjewel voor je steun! Ik ben vandaag weer na het ziekenhuis gegaan en mijn waardes waren van 111 na 149 en vandaag 168 gegaan. Dit geeft aan dat het bij mij helaas ook weer mis is zei de gyn. Op de echo kon ze weer niets zien dus ze weten nog altijd niet waar hij zit. "Het kan overal zitten in de buik, baarmoeder,eileider,eierstokken" zei ze. Mijn waardes waren nog niet zo hoog dat ze moesten opereren dus ze wilde het eerst afwachten. Weer na huis gestuurd en maandag moet ik weer terug. Ben erg bang maar gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend. Hoop dat jij ook zo'n lieve vent hebt! Hou je goed meis en een virtuele knuffel vanuit hier! xx
Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, een week eerder bloedverlies en een paar uur flink buikpijn. S avonds naar het ziekenhuis gegaan maar de hcg waardes waren nog laag, er was dus hoop dat de zwangerschap te vroeg was, om de dag bloed geweest prikken en de waardes stegen netjes. Maar 4 dagen later nog niks te zien. Ze gokte erop dat het nog steeds te vroeg zou zijn. Mijn gevoel zei dat het helemaal niet goed was.. Weer 3 dagen later na het toilet te zijn gegaan krijg ik vreselijke buikpijn, kon alleen maar liggen en kermen van de pijn.. 2 uur later lag ik idd op de OK.. Een gedeelte van de eileider met het vruchtje is verwijderd.. Moet zeggen dat herstel vrij vlot ging, de eerste dagen wel veel pijn maar na 4 weken was ik weer volledig hersteld.. Wil je heel veel succes wensen de komende tijd!