Buitenbaarmoederlijke zwangerschap; hoe voelt dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... hoe kwamen jullie er achter? Kun je dan toch positief testen?

Groetjes Cyntje

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Buiten baarmoederlijke zwangerschap bedoel je er denk ik mee?

Als je dat hebt dan test je positief! Dat is wat de gynaceoloog tegen mij zei... Ze dachten dat ik dat misschien had maar omdat ik niet positief had getest en er geen HCG in mijn bloed zat was dat het niet! En idd op de inwendige echo was er ook niks te zien...
    Volgens haar heb je dan veel pijn in je buik, overgeven kan daar ook bij horen en soms ook bloedverlies en verder ben je er over het algemeen als het al vrij ver is er erg ziek van...

Heb er verder geen ervaring mee maar dat is wat de gynaceoloog tegen me zei...

Denk je dat je dat hebt dan?

Hoezo denk je dat je dat hebt?

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Bedankt voor je antwoord!

Nou ik vroeg het me gewoon af... ook omdat ik 30 dagen overtijd ben. Maar ik test ook negatief en pijn heb ik niet, dus het zal allemaal wel meevallen.
    Maarja, op een gegeven moment dat bedenk je je vanalles he? hahaha!

Groetjes Cynthia

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Anders moet je even langs de huisarts gaan?

Succes meid!

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dat ben ik 3 febr van plan... Als mijn bruinverlies mijn ongi is geweest zou dat betekenen dat ik een dezer dagen mijn ongi moet krijgen (morgen) dus de huisarts zal nu nog zeggen dat ik weer een paar dagen af moet wachten omdat ik nu toch al zo dicht bij mijn ongi zit.

Maar tot nu toe nog geen aankondigingen van een aankomende ongi. Geen pijn in buik en borsten, en mijn 2e hoofd op mijn kin dient zich ook nog niet aan :) iet dat ik dáár op zit te wachten hoor hahaha!

Groetjes Cynthia

6. Trees

Trees Niet meer actief

ik testte met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap zelfs al vier dagen voor nod positief. Het kan overigens wel dat je later positief test, maar het vruchtje maakt zeker wel HCG aan. En de pijn is heel heftig, veel overgeven van de pijn, bloedverlies en het gevoel alsof iemand een mes in mijn buik stak en dat langzaam ronddraaide. Ook als ik rechts onder in mijn buik drukte deed het erg pijn. Dat bleek dus de op knappende staande eileider te zijn. Jouw verhaal klinkt niet echt als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar een doktersbezoekje met lange rare cyclussen kan natuurlijk nooit geen kwaad.

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @Trees,

Ik hoop echt op een mooi wondertje voor jou! Aan je banner te zien heeft het je tot nu toe niet meegezeten.

Deel Deze Pagina