Hoi dames, Even een vraagje..Ik ben op 25 jan. gestopt met de pil..Heb daarna ook gewoon mijn ontrekkingsbloeding gehad..Deze duurde tot afgelopen maandag (2feb).. Vandaag heb ik echt een hele zeurderige pijn in mijn onderbuik, uitstralend naar mijn benen. Bovendien ook draderige witte afscheiding.. Misschien is het hoop, maar zou het kunnen dat ik nu al mijn eisprong heb? Is dit niet al snel? Ik heb namelijk toch vrij vaak gelezen dat de meeste vrouwen er een aantal weken/maanden over doen om weer ongesteld te worden.. Ik had wel ook al snel last van een ontrekkingbloeding met de pil als ik hem een keer vergeten was..Geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar goed.. Zijn er dames die hier een antwoord op hebben? p.s. als ik echt een eisprong zou hebben, zou dat wel goed uitkomen..Gisteren namelijk voor de eerste keer geklust ..was overigens ook een vreemde ervaring.. Ik hoor 't wel! Greetzzzz
Denk niet dat je nu al een eisprong hebt, dat lijkt me erg vroeg, weet niet wanneer de eerste dag van je ongi was. En mss heb je anders een hele vroege eisprong. En je afscheiding moet draderig en doorzichtig zijn, dan heb je vruchtbaar slijm.
Thanks voor je reactie! Mijn eerste ongi-dag was 9 dagen geleden..Daarom zei ik ook al..wellicht is het hoop.. Ben benieuwd..we wachten af.. Groetjes..
Hoi het zou wel kunnnen. Ik heb verleden maand op dag 8 van mijn cyclus mijn eisprong gehad en was mijn cyclus 22 dagen dus het zou wel kunnnen hoor. Liefs Esther
ik heb precies het zelfde, dit is alleen mijn 2de ronde. ik werd 23 jan ongi en had ook 31 jan al heel veel draderige afscheiding. ik vroeg me ook al af of dat kon had hier voor een mooie cycles van 28 dagen. maar als me ei nou zo vroeg is geweest dan word ik denk ik ook eerder ongi? volgens mijn banner zou ik vandaag mijn ei hebben maar heb na 31 jan helemaal geen dradige afscheiding gehad en ook geen pijn wat ik normaal voel tijdens mijn eisprong. ik snap er ook niks meer van.