vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door door83, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    ik heb misschien een heel raar vraagje :oops: , maar kan het zijn dat mn ei iets eerder in aantocht is.. zit nog vrij vroeg in mn cyclus, maar bespeurde toch echt vruchtbaar slijm vandaag.. kan er draadjes van trekken zeg maar en voel het aan mezelf (vrij vertaald: heb meer zin :oops: :p , dit heb ik normaal altijd iets verder in mn cylus).. heb een cyclus van ong 30 dagen.. zou het kunnen dat het iets naar voren is geschoven?

groetjes!

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja dat zou heel goed kunnen!
    Helemaal in combinatie met je singalen! :D
    Want wat je zegt, dat hoort bij een eisprong!

Mijn eisprong is wel eens op dag 24 geweest, maar ook wel eens op dag 16, dus het kan echt wel verschillen :)

Jij aan de klus dus!

3. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    denk het zelf ook! jammer dat ik geen ovutestjes heb gekocht deze maand! maar opzich geen bijzonderheden deze maand, dus wat dat betreft wel een beetje raar dat het echt ruim een week te vroeg is. .
    of misschien een dubbele eisprong.. zou ook geen kwaad kunnen :) :) we zien het wel!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het zou idd goed kunnen!

Ik had in de cyclus dat ik zwanger werd 4 dagen eerder dan normaal dat slijm en we hebben dus die avond gelijk sex gehad...daarna een poos niet meer doordat mn vriend moest werken en dan ik weer...maar ik ben toch echt zwanger!

Ik zou er dus gewoon voor gaan!

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik had deze maand mijn eisprong al op dag 10 !
    helaas niet zwanger maargoed ;)

6. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    IK heb mijn in mijn cyclus van verleden maand mijn eisprong op dag 8 gehad dus alles is mogenlijk. :)

Deel Deze Pagina