Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 7

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alf, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

deel 7

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden!

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook :D

Klopt Alf... Z.O Brabant ;)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Present.

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumbaa, oef ja dat is verder. Maar hij is het echt waard. Al is het alleen maar voor een second opinion. Een arts hier zei dat mijn eileider dicht zat maar toen ik bij hem kwam kon hij dat direct ophelderen, het was niet zo. Foutje van de andere arts.

En vorig jaar toen ik zo rot zat met mijn cycli na de IVF en ik geen idee had wat er aan de hand was, kon hij me dat heel goed uitleggen.

Gent is ook fantastisch trouwens dat ligt vast dichterbij waar jij woont. Veel kennis en veel toewijding!

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben er ook ( lees op de achtergrond mee ivm vreselijke off day)

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Meldt zich!

8. Alf

Alf Niet meer actief

Bengel, Knuffel meis. Hoop geen gekke dingen en niks loos met meisje..

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy , ik ga het iig in m'n achterhoofd houden. Het lijkt een stap waar ik nog niet aan wil ofzo.
    Maar als het nu weer niet goed gaat wil ik ook niet eindeloos blijven proberen.

Bengeltje... bleghh niet leuk. Hoop dat het morgen beter gaat.

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumbaa, voor de second opinions kon ik beide keren binnen twee weken terecht. Kan hem je echt aanraden.

11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik lees nog mee. Dikke knuf voor iedereen!

12. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ook ik ben er.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ben er weer. Bumbaa ik had bij deze zw ook meer lage rugpijn ik duim zo voor je meid

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net ha gebeld. Voor 2x hcg prikken moet ik eerst de ha zien. Kan straks al terecht gelukkig.

vertrouwen is er niet meer inmiddels..

Ik ga mn verhaal doen. Ook dat ik meer wil weten over de niche. Wat zou ik nog meer kunnen bespreken ?

15. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha belde me net terug...of ik het telefonisch wilde bespreken.
    Ze begrijpt mijn zorgen. Zegt dat hcg prikken in die zin niet zoveel nut heeft omdat het na het prikken alsnog mis kan gaan.
    Maar gezien de termijn dat het hier meestal mis gaat wil ik het toch. Mss laat het hcg nu al zien dat het mis is...dan weet ik dat toch .
    Bij de mk in augustus kwamen we er met 8 weken pas achter..toen was er een zwangerschap van 5 weken te zien.

Ik ga iig me nu klaarmaken. Lab formulieren halen en door naar het zkh.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Bumba, bij mij is het altijd zo dat als mijn HCG niet retehoog is (was alleen bij Hugo zo) én niet heel snel stijgt, het een mk wordt. Dus in die zin heeft HCG meten wel zin. Dan weet je meer, mits het hetzelfde verloopt als bij mij.

En mijn gevoel heeft het ook altijd goed gehad helaas. :(

17. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bumbaaa, succes zo met prikken! Spannend....! Krijg je snel de uitslag?

Heeft iemand trouwens nog tips voor mij wat ik morgen kan bespreken in Gent??
    Heb al een paar dingen opgeschreven, maar wil echt niets vergeten te vragen.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry Nijntje, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Wel succes morgen!

Hier overigens sinds vorige week woensdag weer aan mijn oerdis/paleo dieet begonnen. Al 2 kilo kwijt! Gelukkig maar, want ik was bijna weer op het gewicht waarop ik begon te lijnen voordat ik Hugo kreeg. Ik word zo ongelooflijk dik van suikers en tarwe. En heb dan werkelijk de hele dag honger. :(

Met deze etenswijze is dat dus niet zo. :)

Mocht de BV nu stoppen wegens het te snel afvallen, dan zij het zo.
    Het is overigens geen crashdieet. Ik eet andere soorten koolhydraten en veel groente en fruit. Dat doet het hem.

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, leuk dat je nog meeleest! Gaat alles goed met jou en de kids?

Bumbaa,
    zet em op meis! Op je strepen blijven staan!

Nijn, heel veel succes morgen!!

Mykelti,
    wat goed dat je weer begonnen bent en dat je nu al 2 kilo kwijt bent.

Hier heb ik nog vraag ik heb vorige week, dinsdag (7 dagen geleden Pregnyl gezet van 5000 en de volgende dag nog een spuit van 1500.

Omdat ik er totaal niet meer in geloofde (na de lage rugpijn en spotting op dag 2) heb ik vanochtend een zwangerschapstest gedaan van CB. Die verlopen deze maand dus moeten in ieder geval weggegooid worden. Daar kwam dus een (vals natuurlijk) positief resultaat uit.

Ik wilde al minderen met de medicatie maar zal ik nu toch doorgaan? Zou het toch nog kunnen? Na hoeveel dagen is de Pregnyl uit het bloed?

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @bumbaa: Mijn gevoel is ook altijd goed geweest. Alleen bij P. had ik een fantastisch gevoel direct vanaf het begin al en dat is dan ook de enige keer dat het goed gegaan is. Hopelijk zit je er naast.

@nijn: Succes morgen.

@tammy: ik heb geen verstand van pregnyl e.d. dus kan je niet adviseren, maar wat ik wel geleerd heb is dat niets zeker is totdat het tegendeel bewezen is dus ik zou nog even doorgaan met de medicatie.

@hier: morgenochtend bloedprikken voor stolling en homostecyine. Ben er nu al helemaal zenuwachtig voor. Ik HAAT bloedprikken en ben echt superbang altijd. Komt omdat ik nogal dunne aderen heb, waardoor ze er regelmatig doorheen gaan en dan een aantal keer opnieuw moeten prikken :( (record is 8 pogingen geweest) en je arm is dan ook van boven tot onder bont en blauw.

Deel Deze Pagina