Hoi hoi! Gisteren heb ik mijn eerste 4x tabletten ingebracht rond 17u en om 19u begonnen de krampen en had ik best fors bloedverlies. Met naproxen en 2x 500 Mg paracetamol was het goed te doen en heb ik de hele nacht doorgeslapen. Na vanochtend heb ik bijna geen bloedverlies gehad en geen krampen meer, dus ben echt bang dat het niet door zet. Ik heb vandaag om 17u weer 4x pillen ingebracht en hoop dat het nu door gaat zetten.. Hebben jullie hier ervaring mee? Dat het bijvoorbeeld pas echt doorzette bij de tweede dosis?
Hoi, Ik heb zelf toevallig gister de tabletten ingenomen om 19.30 en om 22.00 uur dacht ik dat ik dood ging !! Het waren hele heftige weeën. Dit was ook niet te doen met alleen paracetamol , dus heb om 22.30 een ibubrofen ingenomen. Gelukkig ebte de pijn langzaam weg en kon ik even slapen. Om 00.30 schrok ik weer wakker en de pijn was in alle hevigheid weer terug, zo erg dat ik misselijk werd van de pijn. Maar nog steeds geen bloedverlies.Uiteindelijk ook nog naproxen ingenomen en gelukkig weer in slaap gevallen. Vanochtend werd ik wakker en de pijn was weg, alleen toen ik naar het toilet ging was ik wel aan het bloeden. Verder af en toe wat lichte menstruatie krampjes , maar dit is te doen. Nu ging ik net naar het toilet en ik denk dat ik het vruchtje verloren ben. Maar zeker weten doe ik het niet
Ik had om 20u de eerste 4 ingebracht, om 23u de volgende 4 en om 15u volgende dag is vruchtje afgekomen Was vrij snel schoon en 2 maanden later weer zwanger Goede ervaring mee
Wat heftig dat je zoveel pijn hebt gehad. Heb je ook veel stolsels die je verliest? Ik vind dat ik zo weinig bloed verlies terwijl ze hebben gezegd dat het veel meer zou zijn dan Een menstruatie
Ik heb ook heen stolsels verloren .. Tot nu toe alleen big maar helderrood bloedverlies met heel af en toe een klein sliertje. En sorry voor de details. Maar wij hebben een toilet waarbij alles meteen in het water valt. En toen ik net naar het toilet ging voelde ik bij mezelf een plop en hoorde ik een soort klomp in het water vallen. Ik weet niet of dat een stolsel was of dat dit de vrucht was.
Bij mij zette het pas na de 2e dosis door, dan verloor ik pas echt veel bloed en stolsels. Maar uiteindelijk was het bij 2 van de 3 keer dat ik cytotec heb gebruikt nog steeds niet helemaal klaar na de 2e dosis, ondanks alle stolsels en bloed. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel doorzet!
Bij mij 1e dosis veel pijn 12 uren lang. Veel bloedverlies en stolsels. Helaas pijnstillers heeft mij niet geholpen. 2e dosis heeft niks gedaan. Nu bijna 2 weken verder. Nog steeds last van licht bloedverlies. Mag woensdag weer voor echo. Sterkte mee!
Ik had afgelopen zomer genoeg aan 2x2 tabletten dus geen ervaring met niet doorzetten. Hopelijk zet het vandaag bij je door. Ik mocht max 2 dagen cytotec gebruiken en anders curretage. Hoeveel stolsels je verliest is afhankelijk van hoe ver je was. Uiteindelijk kwam het bij mij niet spontaan maar dus met cytotec opgewekt met 10 weken. Vruchtje was rond 6,5 en gestopt met groeien maar ik heb wel veel bloed en stolsels verloren zo'n 5uur lang. Moet erbij zeggen dat ik op dat moment bloedverdunners gebruikte, dus wellicht meer bloed dan een ander, maar ook veel stolsels dus.
Dat heb ik ook 3x gehad idd. Maar omdat ik eromheen weinig bloedverlies heb behalve op dat moment ben ik echt bang nog niet schoon te zijn. Hoe gaat het nu met jou?
Dat lijkt me zo naar, dat je dan nog niet schoon bent. Wat hebben ze toen gedaan? Bij mij nog steeds niet veel gedaan na de 2e dosis
Wat ontzettend heftig dat je zoveel pijn hebt gehad. Heb je al eerder een echo gehad of nu pas woensdag weer?
Ja, het beleid per ziekenhuis verschilt daar blijkbaar echt in, de verloskundige zei gisteren dat ze voorheen best snel een curratage deden maar naar onderzoeken en toch de risico’s die eraan zitten doen ze dat liever niet zo snel meer. Dus ik hoop dat ik het alsnog met pillen mag proberen.
Ja het gaat sinds gister eigenlijk wel goed , sinds ik denk het verloren te zijn heb ik ook minder bloedverlies. Ik moet donderdag terug voor een echo om te kijken of alles schoon is. Ik hoop voor ons beiden dat dit zo is , dan kunnen we het eindelijk een plekje geven. Ik wens je nog heel veel sterkte
Dat is goed om te horen, hopelijk zijn we schoon idd, zo spannend.. vind het echt lastig dat je nog in onzekerheid zit zegmaar..
De ene keer was alles weg na de eerstvolgende menstruatie en de andere keer kwam er geen menstruatie, dus na 3 maanden zijn de resten weggehaald tijdens een hysteroscopie. Echt balen dat het bij jou nog niet veel gedaan heeft!
Ik heb in juni cytotec ingenomen. Volgens mij was het 2X2. Ik nam ze op dinsdag en kreeg toen midden in de nacht hele hevige krampen waarvan ik even niet wist waar ik het moest zoeken. De volgende dag wel bloedverlies, maar geen stolsels, dus in overleg met gyn nog een keer 2X2. Toen kwam het wel meer op gang, maar uiteindelijk ben ik pas op vrijdag het vruchtzakje verloren.
Heb vandaag toch nog wat stolsels verloren .. Ja het is zeker spannend. Het is allemaal al erg genoeg. Hoeveel tabletjes heb jij ingenomen ?
Vandaag een echo gehad maar er was helemaal niks veranderd. Komend weekend weer Cytotec gebruiken, en als het dan nog niet werkt een curratage
Bij mij hebben de 12 tabletten destijds ook niet al hun werk gedaan dus werd het een curettage ivm restweefsel. Ondanks dat het mij reuze meeviel hoop ik toch dat je na de laatste dosis schoon bent!