bloedverlies en mk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cisca76, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cisca76

Cisca76 Lid

9 jan 2008
    9
    0
    0
    GRONINGEN
    hey alemaal

ik beb afgelopen dinsdag een MK gehad
    ik kreeeg maandag avond laat een beeje last van bloed verlies (helder rood) en dit zette dinsdag door dins avond ben ik een stolsel verloren
    waarschijnlijk het vruchtje...
    woensdag nog een beetje bloed gehad,maar donderdg was het bloeden al weer over weet iemand als dit normaal is ik dacht dat het bloeden dan langer aan moet houden?
    wij willen graag weer vedder en snel opnieuw zwanger worden ...
    groetjes bubbel

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Bubbel,

Ik kan je hier niet mee helpen, heb vorige week een curettage had, dus weet niet hoe lang je vloeit na een 'spontane' mk.

Ik wou je alleen even veel sterkte toewensen!

Groetjes, Roosje

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb een spontane ab gehad en ik heb ongeveer 7 dagen gevloeid, maar het verschilt per vrouw hoor

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    IK heb ook een spontane miskraam gehad en bij mij duurde het bloeden maar 4 uurtjes. Daarna nog 2 dagen alleen ietsje bij het afvegen op de wc. Al met al stelde het lichamelijk helemaal niks voor. De VK zei tegen mij dat het ook afhangt wanneer het al mis is gegaan en natuurlijk is het voor iedereen anders.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies.

5. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Ik denk dat het sowieso goed is om contact op te nemen met de verloskundige of huisarts, misschien is het nodig om een controle uit te voeren om te kijken of alles er echt uit is?

Ik zelf heb al langer dan een week last en afgelopen 3 nachten huilend van de pijn en de hevige bloedingen doorgebracht. Ik was 10 weken zwanger, maar het vruchtje nog maar 5 mm groot, dus had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn! Maar als ik het zo lees dan verschilt het per persoon hoe heftig en zo...

Sterkte in ieder geval!
    Nadia

6. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meissie

heel veel sterkte
    bij mij ging het ook vanzelf en ruim 6 dagen bloed verloren maar ik heb na 2 weken getest of hcg uit bloed was anders test ik lekker posi terwijl nog van vorige keer is maar tegen mij zeiden ze dat je het best ff een maand kan wachten of 1 ongie maar ik hoor en zie genogeg mensen die gewoon meteen aantellen zonder dat ze ongie zijn geweest

dikke x

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hier een berichtje van een ( helaas) "ervaringsdeskundige".
    Ik heb 6 miskramen gehad en allemaal zijn ze anders verlopen. bij de een geen buikpijn,bij de ander twee dagen over de grond gekropen van de pijn,wel veel bloedverlies, bij de andere maar 3 dagen,twee en een halve week vloeien, bij de ander een compleet "bloedbad".
    Ook was bij de een het lichamelijk herstel sneller dan bij de ander. Ik heb mijn laatste miskraam op kerstavond gekregen ( hoe krijg je het uitgemikt) en daar ben ik nog steeds moe van. Ook heb ik bij deze laatste lang last gehad van een beurs gevoel in mijn buik, terwijl ik bij een vorigere miskraam na drie dagen lichamelijk al helemaal hersteld was.
    Zo zie je maar dat elke miskraam weer anders verloopt, er is niet een bepaald protocol waar je aan moet voldoen. Als je het niet vertrouwt, of als je blijft vloeien en buikpijn hebt, moet je even contact opnemen met de gyneacoloog om te laten checken of je een volledige miskraam gehad hebt, of eventueel nog een curretage moet laten doen om je lichaam "leeg"te maken. Ik wens je veel sterkte en succes toe.

Deel Deze Pagina