Hoi Ik was 9 weken zwanger toen ik ben begonnen met de misoprostol. Met 8 weken was tijdens de echo te zien dat ik voor de 2e keer een missing abortion had. 9 dagen geleden tabletten gebruikt, waardoor het middags op gang kwam ik heb tot maandag (6 dagen na pillen) gevloeid. Nu verlies ik soms nog een stolsel maar meer niet. Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken ik wilde hele dagen maar trok het gewoon lichamelijk niet wat pijn en moeheid betreft. Ik ben toen halve dagen gaan werken. De pijn is inmiddels weg maar ik ben zooooo moe als ik een halve dag gewerkt heb moet ik middags een uurtje slapen anders trek ik het niet. heeft iemand hier ervaring mee of dat normaal is?
Hoi jolan, Wat rot dat je voor de tweede keer dit mee moet maken. Was je bij de eerste ma niet moe? Ik heb afgelopen maandag een miskraam gehad en ben bijna gestopt met bloeden. Het testje was maandag nog wel positief. Ik ben ook erg moe, vanmiddag gewoon weer 3 uur geslapen!! En 's avonds val ik om 21:30 al in slaap. Ik was ook erg moe tijdens de zwangerschap dus ik denk dat het nog de hormonen zijn. Heb jij nog getest? Alleen ik begin nu ook misselijk te worden. Heel raar en vervelend. Sterkte met alles! En als je het niet vertrouwd gewoon even contact opnemen met je ha of vk
Ja dat is helaas normaal. Zeker omdat sommige vrouwen veel bloed verliezen. En onderschat ook niet wat het emotioneel met je doet, verdriet kost energie. Ik zelf heb vier weken thuis gezeten. En ik ben geen pieperd en kan slecht stil zitten. Wilde juist graag werken maar helaas. Kon de eerste twee weken totaal niks door moeheid zelfs mn hond uitlaten of de afwas doen ging niet.. Ik heb veel bloed verloren. T was echt een minibevalling. Zorg goed voor jezelf. Geef je grens aan en geef je lijf en hart de tijd om te herstellen! Sterkte.