Ja dat zou goed kunnen! Je gevoel vertelt je vaak heel veel. Bij mijn missed abortion had ik een raar gevoel. Ik zag op een gegeven moment een zwangere vrouw en dacht, kijk zij is wel zwanger. Terwijl ik toen nog geen echo had gehad en zelf dus ook zwanger was maar nog niet wist dat het fout zat! Bij mijn goede zwangerschap had ik wel meteen een goed gevoel. Inderdaad, deze week gewoon gaan genieten en volgende week zie je weer verder! Ik hoop echt zo dat het toch gewoon goed zit!
Hoi hoi, We zijn vorige week vrijdag in het Radboud ziekenhuis geweest voor een second opinion. Bij hun boven aan het lijstje staat dat het een goede zwangerschap is en waarschijnlijk een vanishing twin. Dat verklaard ook mijn hoge hcg en dat het echo beeld in het begin zo afweek. 9 juli hebben we weer de volgende echo. Tot nu voel ik me nog steeds heel erg zwanger... Moe, pijnlijke borsten en ander eetlust. Geen bloed of pijn. Inmiddels ook meer dan 9 weken zwanger en nog steeds een positief gevoel!! Dus lekker genieten!! 😍
Wauw joyla wat een verhaal! En wat o zo bijzonder... hoop dat je volop geniet en dat je beeb veilig bij jou blijft zitten en groeien! Gefeliciteerd!
Deze week in het ziekenhuis geweest en we zijn weer goedgekeurd. Vandaag 11 weken en 3 dagen. Alles zag er goed uit. Ze konden zelf de nekplooimeting al doen. Deze was goed, nu goed het bloedonderzoek afwachten. We zijn helemaal happy! Zo zie je maar, vergeet nooit je gevoel te volgen!!
Heb dit net effe doorlezen, amai wat speciaal en maar goed dat je je eigen gevoel gevolgd hebt! Geniet van je zwangerschap!!
Wauw, wat een geweldige wending heeft je verhaal gekregen! Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt! Nu heerlijk genieten!!
Wauw gefeliciteerd! Ik heb net je topic helemaal doorgelezen. Wat heftig allemaal zeg! Hoop dat je verder een voorspoedige zwangerschap hebt!