gisteren ging ik voor de laatste echo omdat ik volgende week een keizersnee krijg. De gyn vroeg nog of we het wisten en ik vertelde duidelijk van niet. Ging die toch vol in het kruis kijken. Ik zag een dikke wolk. Betekent dit nu een jongen dat het de ballen warn of kunnen meisjes ook zo'n wolk hebben. Manlief boos en vroeg waarom ik dan keek. Tja normaal zie je niet veel op de laatste echo's en doen ze het zooooo snel. Maar hij ging uitgebreid zitten kijken en ik mee natuurlijk.
Je zag een 'dikke wolk', maar je weet niet of dat in dit geval een jongen of meisje betekent, dus kom je het hier op ZP vragen.. Eigenlijk weet je dan dus toch nog niets?
Waarom deze vraag stellen? Je weet t nu toch nog niet echt? Lekker vaag laten en je laten verassen als hij of zij komt!
Hahaha dit dus! Je wilt het niet weten maar komt wel hier vragen? Geen idee meid, mijn zonen hadden een flinke sluierwolk en mijn dochter een stapelwolk hihihi Dus nu weet je nog niks...succes met de keizersnede!
Geen idee.. toch nog spannend totdat de kleine geboren is! Wij wilden het ook niet weten bij onze eerste en kregen toen een week van te voren ook de liggingsecho waarbij ze vroeg of we het al wisten en wij duidelijk zeiden van niet. Zegt ze na een tijdje.. "nou, hij is nog wel lekker bewegelijk in je buik hoor...of uh..hij of zei" Tsjaaah...toen hadden we wel een groot vermoeden dat t een jongen werd..stomme coassistente!!! Vond dat echt zo jammer.
Vriendin van me dacht het bij haar ook gezien te hebben, onmiskenbaar een piemeltje vertelde ze na een echo met 34w, en ze wilden het dus niet weten... Bleek een meisje Dat piemeltje was waarschijnlijk de navelstreng of zelf een bovenbeentje. Dus die wolk die jij zag.... kan van alles zijn geweest joh!
Gewoon lekker blijven gissen, nog een weekje dan weet je het zeker. Ik kreeg het gister zwart op wit mee op de doorverwijzing voor de gyn, dus hier is de verrassing echt weg. Is wel even een teleurstelling.
Je zag een 'wolk'....en je denkt aan een jongen. Maar vraagt je tegelijk af of het ook een meisje kan zijn. Duszzz...je weet nog steeds evenveel als voor de echo.
Bij babymeisjes zijn de schaamlippen erg opgezwollen, vlak voor ze geboren worden. Als je geen piemeltje ziet kan die wolk dus net zo goed een meisje als een jongetje zijn, het verschil is nauwelijks te zien. Have fun met bevallen
Tuurlijk ben ik nieuwsgierig.... Daarom keek ik ook. Maar baalde toch wel dat ik die wolk zag. Leek echt op balletjes. Terwijl ik heel blij ben met een jongen maar het kado was veraden. Ik hoopte eingenkijk hier te horen dat het toch nog anders kon zijn. Vaag he hormonen. Nouja dinsdag weten we het
je weet het dus nog niet... een wolk is een wolk en geen piemeltje of doosje toch ...en ik neem aan dat de gyn keek omdat ie alles even wilde bekijken, moet ook gebeuren. Maar ik heb ook zoiets van : waarom vraag je het dan nu hier, als je het echt niet wilt weten ?? Laat de verrassing nou maar gewoon een weekje op zich/haar wachten succes!