Hoi Juulzon, Jeetje meis als ik zo jou verhaal leest heb jij ook al wat te verduren gehad zeg. Je mag pas de 23ste bleod laten prikken lees ik, nou ik hoop voor je dat de HCG dan op nul staat en dat je weer vooruit kan gaan. Dus als ik het goed begrijp ga je dan weer starten met ivf poging 3? In jouw situatie is het ook heel erg zuur dat er geen cryo's uitkomen.. Houd het dan na deze poging op voor jullie of zijn jullie van plan ook pogingen zelf te gaan betalen? Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen het gaat gewoon lukken de volgende keer! Wat het lidtekenweefsel betreft durf ik je niet te zeggen, ik weet niet in hoeverre dit met elkaar te maken heeft en de combinatie van alles bij elkaar ..vraagt het de volgende keer gewoon even aan je arts. Ik heb een tijdje meegeschreven bij het topic BBZ maar daar ben ik mee gestopt omdat alle meiden waar ik mee schreef toen zwanger raakte en ik in de MM terecht kwam. Ik schrijf nu zo nu en dan mee bij het topic wie nog meer onder IVF behandeling in het erasmuc MC. Verder lees ik geregeld mee bij andere topic en plaats ik wel eens wat, en jij? xxx
Hoi hoi, Schrijf zelf op mijn eigen blogje (IVF-dagblog van omowit naar ariel colour?) en bij 30 en verouderde eierstokken, van IUI naar IVF en dan her en der wat los waar uitkomt. Vreemdgenoeg - en bijzonder dat ook weer - bouw je hier toch aardig wat virtuele vriendinnetjes op, meiden die hetzelfde meemaken of bijna hetzelfde en het een en ander herkennen. Dat vind ik wel fijn, want ik ken persoonlijk niemand die dit soort dingen heeft meegemaakt. Mijn verzekering vergoedt trouwens 5 behandelingen, als de artsen dit tenminste onderschrijven, dus we hebben gelukkig nog een paar kansen voor de boeg. Denk zelf dat als de komende 'm niet wordt, ik de laatste kansen in Belgie wil benutten, omdat ze daar verder zijn met onderzoek. Hoe gaat het verder met jou? Lukt het wat tot rust te komen? xx
Hoi Juulzon, Met mij gaat het wel weer redelijk goed, ik merk echt aan mijzelf dat de rust mij goed doet. Even niet naar het ziekenhuis en even een soort van "normaal" leven lijden is ook wel eens fijn. IK weet zeker dat ik dalijk in mei weer met de volle moed er tegen aan zal gaan, en ik blijf positief ingesteld het moet en het zal gaan lukken!! Wat fijn dat jou verzekering 5 ivf pogingen vergoed, dat geeft toch zeker in jou situatie wat meer ruimte.Mag ik vragen bij welke ziektekosten verzekeraar jij zit? Ik ben zelf net zoals als jij van plan mocht het de tweede ivf poging niet gaat lukken om dan over te stappen naar belgie. En als het nodig zal zijn ben ik van plan zelf ook nog pogingen te betalen, daar zijn we al over uit! Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn.. Hoelan zit jij inmiddels alweer in de MM? Liefs,
Ben toen ik 30 werd gestopt met de pil. Ben nu 34. We zijn echter pas eind 2008 naar de huisarts gegaan en in 2009 naar de gyn. 12 x clomid... geen succes. Ook een hsg gehad toen, was in orde. in 2010 naar MCK in l'dorp. Toen gaan spuiten en IUI, 7x. De 3e IUI was raak, werd mk na 6,4wk. Toen over na IVF. Nu staan we voor IVF3.... Merk dat ik het wachten wel lastig vind, wil het liefst verder.... Maar wéét dat rust wel moet en goed is... PB je mijn zorgverzekering even! Knuf!