Turen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ballon, 30 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ballon

Ballon Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier! Ik 26, mijn vriend bijna 26, 7 jaar samen. Besloten een maand geleden om te stoppen met de pil en te gaan voor een mini.
    Wij hebben dit bewust tegen niemand verteld omdat dit een beslissing is van ons samen! Maar soms, zou ik best wel even advies willen vragen haha. Dus ben ik heel blij dat dit soort forums bestaan zodat ik niet mijn vriend er continu mee lastig moet vallen haha.

Ik heb mijn ei duidelijk gevoeld op 17/6. ( 2, 4 en 6 dagen ervoor het gezellig gehad samen ;) ) Dit voelde ik altijd al heel erg duidelijk voordat ik begon met de pil, ook altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. 'Logisch' gezien zou morgen dus mijn NOD zijn.

Nu ben ik een nieuwsgierig type ( ja ik weet het, pas een maand bezig ect, kan er niks aan doen, probeer mezelf echt te beheersen.... Maar vandaag gezwicht) ik was bij de action en zag daar 2 testen voor €1,50, ach dacht ik waarom niet.
    Ik heb net die test gedaan nu zie ik ( denk ik :(;) ) een heel licht lijntje in het testvenster... Goed turen hoor en een kriem om op de foto te krijgen... Maar kan er iemand even met mij mee turen....
    Mijn vriend denkt dat er gewoon een hele duidelijke streep moet staan, 1 blik en hij zegt; ik zie niks en klaar.....haha, dus vandaar graag even jullie advies. Uiteraard gooi ik e als ik morgen niet ingesteld word er nog wat testen tegen aan hoor, maar gewoon graag even jullie mening over wat jullie zien...

Dank je wel!

Groetjes,
    Ballon

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    je eisprong voelen is niet betrouwbaar. Je kunt niet gelijk van een cyclus van 28 dagen uitgaan nadat je gestopt bent met de pil
    Je foto is scherp gesteld op de vloer en niet op de test dus het is voor mij nu moeilijk te beoordelen
    Even een nieuwe foto maken

3. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik had hetzelfde, gestopt met de pil, gaan klussen etc. En ben nu 6,5 week zwanger. Geen tijd gehad om natuurlijke menstruatie te krijgen. De kans is klein dat het gebeurd, dat weet ik, dat weet jij maar ja een kleine kans is ook een kans.

Je moet toch een richtlijn hebben om keer te testen, dus ik had ook mijn oude normale cyclus aangehouden en rond die datum getest.
    Ik zie denk ik wel een licht streepje.. Ik teste op 9 dpo omo wit. met 11 dpo licht positief en op nod cb digital zwanger.
    Ik zou morgen weer even testen, of ander tijdstip testen. Bij mijn avond urine was de test beter dan de ochtend urine..
    Tip: blijf wel bij zelfde merk test. Ik zou echter over gaan op k2v5.

Succes!

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dat weet ik ;) daarom geef ik ook aan dat ik morgen waarschijnlijk mijn NOD heb. Ei ga ik niet standaard van uit, maar voordat ik aan de pil ging had ik natuurlijk wel eiersprongen, deze voelde ik altijd heel duidelijk en dit was hetzelfde als wat ik nu voelde ( deze vergeet ik niet gauw, want prettig was deze niet)

Ik ga gewoon even afwachten. Nieuwe foto gaat nu niet.. Wie weet is het raak en anders ook helemaal niet erg :) we zijn nog maar zo kort bezig..

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Thnx voor je reactie :) allereerst gefeliciteerd! Wat fijn zo snel! ja het is lastig om enigszins een richtlijn te nemen inderdaad. Maar we zullen zien! Ik wacht af en doe vd week nog een testje. Beetje stomme vraag, wat is DPO:p

Groetjes

6. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Dagen na je eisprong. NOD is wanneer je ongesteld moet worden.
    Is geen domme vraag wist ik ook allemaal niet:p

7. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik lijk idd wel een vaag streepje te zien...
    Spannend

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Haha oke! De termen vliegen je soms om de oren waarvan ik denk...:( Dus thnx voor de uitleg! :)

9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dank je voor je reactie! Ik dacht het ook, maar we zullen zien. Zou leuk zijn zo snel al, maar besef ook heel goed dat de kans erg nihil is ;)

Deel Deze Pagina