nog steeds tekenen van de zw?

Discussie in 'Miskraam' gestart door nanette77, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zoals een aantal van jullie wel weten heb ik op 1 febr. mijn 3e mk gehad. Normaal gesproken daalt mijn hcg supersnel en zijn de tekenen ook verdwenen.
    Deze keer ging het wel wat langzamer minder worden..
    (wat een kromme zin)
    De week na de mk heb ik een test gedaan om te kijken of het goed daalde en deze was negatief. Maar sinds vorige week doen mijn borsten weer enorm pijn en heb ik last van duizelingen (misschien de stress van alles)

Mijn man en ik hebben elkaar op 13 febr wat dieper in de ogen gekeken. We doen nml vorzichtig omdat het advies is even niet zwanger te worden. Een nieuwe zw is dus eigenlijk uit te sluiten. Want na een mk duurt het even voor een cyclus opgang komt..
    Toch?

Nou ja.. herkennen mensen dit verhaal?

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik weet nog niet zo zeker of een nieuwe zs uit te sluiten is hoor :). Er zijn genoeg gevallen bekend die gewoon 4 weken na de mk weer ongi worden dus rond dag 14 hun ei hebben (en jullie hebben elkaar op dag 13 goed aangekeken dus dat zit er niet echt ruim vanaf ;)).
    Over een dag of 2/3 eens een testje doen, misschien?

Verder kan ik weinig advies geven, ben 2 weken geleden gecurreteerd en heb nog geen zw test gedaan maar mn temp is gedaald en geen kwaaltjes meer (ja soms dizzy wat jij ook noemt maar dat heb ik al weken door het vele bloedverlies..).

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    bedankt voor je reactie. Gisteren even met mijn man gesproken en we hebben besloten een testje te doen to be sure.. Maar ik heb gewoon het idee dat ik nog geen eisprong heb gehad. Normaal merk ik dat nml (we hebben een tijdje de natuurlijke geboortebeperking gedaan, dus ik ben er redelijk in geoefend) Mocht de test negatief zijn (en dat is toch de grootste kans heb ik het gevoel) bel ik even de gyn om te vragen of alles wel goed gaat.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ik zou ook eerst even testen als ik jou was... bij mij duurde het ruim een maand voordat de test weer nega was. had dacht ik wel ook kwaaltjes van mn ei, maar met hcg in je lijf heb je helemaal geen ei, dus mn lichaam was gewoon nog van slag van de mk... de maand erna weer zwanger...
    succes en sterkte!

5. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Moet wel zeggen dat ik herken.. ik heb nu ook voor de derde keer een miskraam gehad.. en de eerste week er na had ik geen kwaaltjes.. maar daarna wel weer.. zere borsten, zere benen. Ik heb dit besprokenn met de huisarts en die vertelde dat ik het even aan moest zien... Nu worden de kwaaltjes ook wel weer minder.....

Hoop natuurlijk voor jouw dat het goed nieuws mag zijn.. en ik wil je even sterkte wensen met het verwerken!!! Gaan julliie ook starten met onderzoeken?? gr

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @ladybird. Wij hebben het bloedonderzoek al gedaan en daar is verder niks uitgekomen. Dus er is geen medische reden. Enige wat we eventueel nog kunnen laten doen is een baarmoederonderzoek. Omdat ik een manuele placentaverwijdering heb gehad en dat scheen niet helemaal makkelijk te zijn gegaan.
    Maar we wachten eerst maar af...
    Net een test gedaan en een heel vaag streepje.. echt heel vaag.. Dus dat kan wel wat hcg zijn van de mk..
    Ik heb nml ook het idee dat de kwaaltjes weer afzakken.. Het zou denk ik niet heel goed zijn gelijk weer zwanger.
    Hoewel wel het wel graag zouden willen.. En daarom denk ik bijna dat ik het mij ook wel wijs kan maken dat ik vanalles voel..

en jullie? Gaan jullie onderzoeken doen?
    Elke keer een mk doet steeds een beetje meer pijn he.. Soms geloof ik er bijna niet meer in...

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi ladybird,

wat rot zeg drie miskramen zo snel achter elkaar!
    In je eerste berichtje zei je dat een week na de mk de test negatief was. Dan lijkt het me dat deze test misschien toch wel positief is voor een nieuwe zwangerschap?
    Misschien over een paar dagen nog een testje wagen en kijken of die donkerder is?

Jeetje, wel spannend hoor! Zou je er blij mee zijn?

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja we zouden er dolblij mee zijn!
    Maar ergens ben ik gewoon bang dat ik mezelf de symptonen aanpraat.. In het item vage testen heb ik mijn testen trouwens staan.. Dus wie benieuwd is;)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb vanmorgen nog een test gedaan en die was negatief. Dus nu hopen dat de cyclus vanzelf goed op gang gaat komen.

Toch jammer;)

Deel Deze Pagina