Buitenbaarmoederlijke zwangerschap of nog pril zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kim en maikel, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi
    Afgelopen vrijdag had ik positief gestest.
    We waren zo blij. Ik belde meteen naar het ziekenhuis, want daar ben ik nog onder behandeling ivm de vorrige zwangerschap. Dit omdat ik toen cystes had op mijn eierstok. Die er operatief uitgehaald zijn na de zwangerschap van mijn dochter.

Ik kon afgelopen woensdag al komen en zou dan een echo krijgen om te kijken hoever ik ben. :(
    Wat bleek nou. Konden ze op de echo nog niks zien.
    En hij bleef maar in mijn eierstokken kijken.
    Hebben ze meteen bloed afgenomen en ik moet donderdag de 18e terug komen.

De dokter zei het is of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of nog heel pril. Nou daar sta je dan. :cry: :cry:
    Dus dat word een lange week wachten.

Liefs kim

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    jee,wat kreeg jij dan vroeg een echo!
    het eerste wat bij mij opkomt is:je was net 4 en een halve week zwanger!volgens mij is er dan ook nog niks te zien!
    wat mij door de gyn verteld is,is dat er vanaf vijf weken een mini vruchtzakje te zien moet zijn!Maar jij was dus al een paar dagen eerder!

Ik weet niet hoe het gaat lopen meis(ben ook geen expert)maar vind het wel "dom"dat een gyn dan al zo vroeg een echo maakt!

Ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent,en dat alles goed gaat!

3. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi
    Ja ik weet het ook niet precies.
    Maar ben er wel van geschrokken.
    Maar ik denk dat het te maken heeft met mijn operatie dat hij al zo vlug wou kijken.

liefs kim

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Bij mij was met de eerste echo ook niets te zien. Wat bleek na 2 weken, ik was toen nog maar 4,5 week zwanger. Bij de 2e echo 2 weken later was er wel een kleine te zien! Ik sta vanaf het begin onder controle in het ziekenhuis omdat ik diabeet ben.
    Meid, blijf positief denken, het komt vast goed!

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik denk dat de echo te vroeg is gemaakt. Rond 5 weken kan je een vruchtzakje zien en pas na 6 weken een kloppend hartje.

6. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    O wat lucht deze topic me op!
    Ik heb ook een echo gehad de 9e! (zie album)
    Was niets te zien..... was zooooo vreselijk verdrietig!
    Nog steeds hahahaha :oops:
    De 19e heb een 2e termij echo hoop dus
    dat alles ook gewoon oke is ;)

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi,
    In mijn album staat een echo van 6w3d, je moet heeel goed kijken....en dan zie je een klein puntje.
    Was dat de echoscopiste een hartje zag kloppen, ik zat met mijn neus in het scherm en moest 3x knipperen. Daarna nog eens van de tranen...maar ja goed nieuws voor ons.

Kan dus nog alle kanten op!
    Succes.

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij jou is er in ieder geval zeer zeker al een vruchtzakje te zien meid, en als ik goed kijk is het net of ik aan de bovenkant bij dat A'tje een inimienie vruchtje zie wat zich daar gaat ontwikkelen...

maar goed ben geen speci...

bij vrouwen die niets hebben (ook geen bevrucht eitje o.i.d.) zie je ook die zwarte vlek niet zitten daar zie je niks bij, bij jou is het denk ik echt te vlug geweest om een vruchtje te zien....

succes meid, en dat je bij de volgende echo maar een mooie "garnaal" mag zien.. ;)

ik heb een foto in mijn album staat van 5 wkn en 4 dgn, daar zie je ook een heel minuscuul vruchtje op.... :D

9. Niet meer actief

Ik had een echo van 4,5 weken, daarop was de bm duidelijk te zien (een lichte kring) met daarin een vruchtzakje, meer niet.

Als je normaal zwanger bent, dus niet bbm dan zien ze op echo wel dat je zwanger bent. Was dit dus het geval bij jou dan zou ik me niet teveel zorgen maken.

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb in maart een bbz gehad, ze konden ook in de baarmoeder niets zien. Doormiddel van bloed prikken hielden ze in de gaten hoe hoog mijn hcg was, als het hcg boven de 1000 is moet er iets te zien zijn in de baarmoeder. Als het onder de 1000 is dan zien ze nog niets op de echo, zo controleren ze bij mij of het inwendig of buiten de baarmoeder zit.

Meid heel veel succes en denk positief.

groetjes
    conny

11. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik hoop het dames!
    Volgende week vrijdag zullen w ehet weten!
    Heb al een paar vreselijke huil buien achter de rug!
    Zag het allemaal niet meer zitten bla bla bla :oops:
    Ik wacht het rustig af......... alhoewel makkelijk gezegt als
    gedaan ;)

12. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    hoi hoi
    Nou bij mij was dus echt nog helemaal niks te zien.
    Bij essiegirly zie ik idd een klein vruchtzakje zitten volgens mij.
    Zelfs dat zag je bij mij niet. Ben super benieuwd of ze donderdag wel iets zien en wat de uitslag is van het bloed.

En essiegirly ik wil jou ook heel veel sterkte wensen en laten we hopen op goed nieuws.

liefs kim

13. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi
    Net weer een echo gehad.
    En jaaaa ik ben zwanger.
    Het hartje klopte nog niet. Maar 31 oktober moet ik weer terug en dan moet het kloppen.
    Ik ben zo opgelucht.

liefs kim

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    pfff de eerste opluchting is binnen :)

Gefeliciteerd :)

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij mij zeiden ze dat ook.
    Lag een half uur voor de operatie.. toen kwam een gyn die het niet vertrouwde en zat ze gewoon in de baarmoeder.

16. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    helemaal geweldig om te lezen!Gefeliciteerd,en probeer er wat van te gaan genieten!

Deel Deze Pagina