buitenbaarmoederlijke zwangerschap of onterechte zorgen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brotherbear, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi,

Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger en ik vind dit een enorm spannende tijd.. Maak me regelmatig zorgen of het allemaal wel goed gaat, maar net zo vaak voel ik mij ook blij en gelukkig..

Nu zit ik echter met het volgende.. Ik heb last van stijfheid in mijn nek na een klap en had vandaag een trekkend gevoel in mijn rechterschouder.. soms lijkt het verzuring, nu lijkt het uit mijn nek te komen..

Daarnaast heb ik last rechts van het midden van mijn schaambeen, dat trekt door naar mijn lies en vanaf daar over mijn heup heen.

Hierdoor komt de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap om de hoek kijken.. Is dit een reden om de vk te bellen of is er volgens jullie niets aan de hand?

Ik vertrek volgende week voor een week naar het buitenland en heb mijn intake pas in januari.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,

BB

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit klinkt niet als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarschijnlijk heb je gewoon spierpijn in je nek. De pijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is echt vreselijk, dan kun je bijna niets meer.

Mirjam

Deel Deze Pagina