symptomen verdwenen: voorbode van miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hellen36, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Gisteren was de officiele testdag van onze 3e IVF. We hadden vrijdag al getest en die was positief. Gisteren weer getest en nog steeds positief.
    Maar nu voel ik helemaal niks meer! Mijn pijnlijke en gespannen borsten zijn helemaal weg. Nu heb ik eerder 2 vroege miskramen gehad en ben daar nu weer heel erg bang voor.
    Kent iemand dit? Kan dit nog goedkomen?

Mag morgen wel bloed prikken, maar is maar een momentopname, dus ik weet niet of dat me echt gerust kan stellen...

groetjes,
    Hellen

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het kan, maar hoeft niet. Ik had in het begin om de dag gespannen borsten. Iedere keer dacht ik, oh jee, nu gaat het mis (ook uit ervaring helaas). Maar zolang er geen bloedverlies is, kun je nog steeds zwanger zijn. Juist in bloed kunnen ze zien of je zwanger bent. Volgens mij is dat veel meer betrouwbaar dan een test thuis. Die geeft alleen aan zwanger of nie. In bloed meten ze de preciese waarden.

Hopelijk zit alles nog gewoon lekker goed, en mag je nu eindelijk een gezonde zwangerschap hebben!

3. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Ja, verstandelijk weet ik dat het wisselen kan enzo, maar gevoelsmatig schiet ik nu enorm in de stress.
    Hoop dat het morgen weer anders is.
    Van genieten is op dit moment in ieder geval nog geen sprake helaas.

groetjes,
    Hellen

Deel Deze Pagina