buitenbaarmoederlijke zwangerschap op "goede vrijdag"

Discussie in 'Miskraam' gestart door pluys, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Wat een heftig verhaal zeg. Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je je zowel geestelijk als lichamelijk weer snel lekker gaat voelen!

Groetjes MArie

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    bedankt voor de lieve reacties!

weet trouwens iemand hoe snel je weer ongesteld kan worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hoe lang het duurde voordat je weer zwanger mocht raken ?

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi pluys, hoe gaat het met je? En met je herstel?

Ik ben 22 maart geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en ik ben vandaag (17 april) weer ongesteld geworden. De arts heeft tegen mij nog niet verteld wanneer we weer mogen beginnen dus we doen het aankomende maand maar even veilig. Dit ook omdat ze een wond hebben gemaakt net als een keizersnede en daar staat 6 weken hersel op. Ik moet 4 mei terug komen bij de gyneacoloog en dan zal ik horen wanneer het weer mag.

knuffel conny

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi pluys,

ik krijg steeds kippevel als ik je verhaal lees, ik wil je bij deze nog een keer heel veel sterkte wensen en hoop dat je je lichamelijk snel weer wat beter voelt en dat je geestelijk alles een plekje kan gaan geven...

liefs

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    vanmiddag bij de gyneacoloog geweest. het was heel fijn want hij heeft het allemaal duidelijk kunnen uitleggen wat er nou allemaal gebeurt is. hij heeft ook mijn wondjes nagekeken en die zien er allemaal goed uit!
    We hebben van hem het groene licht gekregen om weer aan de slag te gaan! als ik een positieve zw test in mijn handen heb moet ik hem gelijk bellen en dan gaan we met 6 weken een echo doen om te kijken waar het kindje zich dat keer genesteld heeft. als we over een half jaar niet zwanger zijn dan mag ik terug komen en dan gaat hij allemaal onderzoeken doen. het was dus allemaal heel positief en ik heb er veel vertrouwen aan overgehouden!

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Jeetje Pluys, ik lees je verhaal nu pas!
    Wat een vreselijke gebeurtenis!
    Gelukkig dan de gyneacoloog ook nog wat positiefs te vertellen had en dat je er weer vertrouwen in hebt!
    Toch wil ik jou en je mannetje nog veel sterkte toe wensen!
    Dikke knuf!

Deel Deze Pagina