Joehoeeeeeeee vandaag is de grote dag en treed mijn held op in de Amsterdam Arena, heb er nu al zin in ! Eerst met de hele Arena voetbal kijken op een groot scherm, en daarna heerlijk genieten van het concert ! Zijn er hier nog meer mensen die gaan ?
Jazeker! Ik ga vanavond ook en wel in de Golden Circle. Dus als je een (bijna)hoogzwangere je geliefde Bon Jovi van het podium af ziet trekken, dan ben ik dat Ik heb de kaartjes nog te koop gehad, maar er werd te weinig geboden. Ben toch heel blij dat ik ze niet heb weggedaan want dit zal voorlopig mijn laatste keer zijn dat ik naar een van zijn concerten ga. Let It Rock! Tot vanavond! Groetjes van Kiki
Aaaaaaaaaaaaargh ik ben jaloers ! Ik wilde ook zo graag GC kaarten, maar de vraagprijzen waren bijna woekerprijzen, zo absurd gewoon ! Ik ga zo voor de zekerheid Marktplaats nog even afstruinen, eens kijken of iemand in de buurt hier nog GC kaarten heeft die ik kan ophalen !
Ik baal, ik wilde zo graag naar het concert maar jammer genoeg komt er eerst dus voetbal en gaat Bon Jovi pas laat spelen. En dat red ik dus echt niet, door de zwangerschap ben ik om half elf al uitgeteld en moet ik mijn bed in en dan pas beginnen hun met spelen We hadden mooie kaartjes en mijn man gaat ipv met mij nu dus met een vriend er heen
En dan te bedenken dat de OVO Zaanstad (gemeente) onze school gratis kaarten geeft voor vanavond, per collega twee kaarten Ik ga niet heen, maar vond het wel héél opmerkelijk...
En ik heb waarschijnlijk nu toch nog GC kaartjes ! Ben even op Marktplaats gaan kijken, en iemand in Koog a/d Zaan heeft ze nog. Echter, hij heeft er 9 gereserveerd staan voor iemand, en als die vanmiddag niet geweest is om ze te halen, zijn ze voor mij ! En hij had het vermoeden dat die kaartjes wel eens zouden blijven kunnen liggen, aangezien de communicatie tussen die jongen en degene die de kaartjes gereserveerd heeft, heel erg slecht was ! Oooooooooh duim duim duim !
In hele hoge nood heb ik nog 1 GC kaart voor je, voor de kostprijs mag je 'm hebben 70 euro. Boter bij de vis meteen bij het stadion vanavond. Groet van kiki
hier ook zo'n zielepiet: ik heb drie hernia operaties gehad en kan/mag niet zo lang staan. ik had er zooo veel zin in, maar door dat stomme rot-voetbal (grrrr!) kon ik dus ook ineens niet meer mee. mijn zwager is nu op mijn kaartje mee. ikke thuis gebleven... kreeg vandaag alleen maar verhalen over hoe tof het wel niet was geweest. ja leuk, maar hoef ik dat even niet te horen dan?!?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah het was echt geweldig, ik heb genoten ! Diamond Ring, Always, de setlist was geweldig ! Heb ook enorm genoten van Richie, die was echt goed in vorm.....
Ik was er ook! Was echt superrr. Een van de betere concerten waar ik bij geweest ben en on-arena's goed geluid vond ik (veld). Overigens, ik vond het met zn allen voetbal kijken ook een ervaring op zich. Leuk hoor! Heeft de kleine gelijk geleerd wat goede muziek is
Hihi, precies, je kunt een kleintje niet vroeg genoeg een goede muzieksmaak meegeven Al vond mijn buikbewoner harde drums niet echt heel fijn. En heel eerlijk, ik kan eigenlijk iedereen die ook bijna 33 weken zwanger is afraden om een staanplaats te kiezen... Ik heb het hele weekend nog na kunnen genieten van rug/bekken/been pijn Maar goed, pas over 2 of meer jaar komt-ie weer naar Nederland en zo lang wilde ik niet wachten Groetjes van Kiki Let it rock!
de zwanger meiden die heen zijn geweest. kreegen jullie het gevoel dat je kindje het echt niet leuk vondt. ik wil namelijk gewoon naar dance fally gaan zoals elk jaar ben aleen dan al wat veder 34 weken en weet niet of de kleine het leuk vindt. op zich valt het met harde muziek wel mee.want het s buiten. zo'n binnen feest is harder
binnabinna, ik heb de kleine geen seconde gevoeld daar, pas op de weg terug in de auto kreeg ik een schopje. Dus die heeft gewoon lekker liggen pitten Lichamelijk vond ik het wel pittig, ik had staplaatsen en verging van de rugpijn aan het einde van de avond!
Bij een lied met harde drums kreeg ik een schrikreactie, maar verder heb ik de kleine niet overdreven gevoeld. Wat ik je wel wil aanraden is om afwisselend even te lopen en te zitten, de hele tijd staan is wel zwaar. Oh en pak je buik duidelijk zwanger in, dat scheelt al een aantal botsingen met andere bezoekers. Veel plezier bij Dance Valley. Groetjes van Kiki