Er is maat 1 orgaan in staat om een baby te voldragen en dat is de baarmoeder. Het is echt onmogelijk om in je eierstok of waar dan ook een baby te laten volgroeien. Moeder en kind zullen uiteindelijk sterven. Als de mogelijker wel was, dan waren er niet zoveel verdrietige mama's die hun kindje door bbz zijn verloren.
gelukkig! voelde me echt meteen schuldig.... Vind het wel raar dat dit bericht dan op een site staat voor kraamverzorgsters....
Kraamverzorgsters hebben de wijsheid ook niet in pacht, dat blijkt. De media is slim hoor, ze weten precies hoe ze zoiets moeten brengen en nog geloofwaardig ook! Broodje aap helaas...
Ik geloof er ook niks van. Het is medisch gezien volgens mij echt onmogelijk. Een placenta kan zich toch ook nooit in een eileider bevinden en daar vast gaan zitten? dingen van een website als raarmaarwaar.nl zou ik zowieso niet zo snel geloven.
Ik zeg het ook bijna nooit hoor Thunderangel, maar schrikken was het wel. Ach ja ooit komt onze tijd nog wel. Groetjes Elvira
ik geloof er niks van. Ik vind het echt erg dat zoiets verzonnen word zeg. alle vrouwen die ooit een bbz hebben gehad, heel veel sterkte!
Bullshit, kan niet anders! EN inderdaad erg dat het zo de wereld in wordt gebracht, voor alle vrouwen die een echte BBZ hebben meegemaakt.
Weet je wat ik nou vooral niet begrijp? Dat er een echo is gemaakt en daarop niet te zien was dat dit kindje in de eileider zou zitten. Dan ben je wel een verdomd slechte echoscopist zou ik zo denken. Ik sluit me aan bij de broodje-aap afdeling... Heel erg voor de mama's die een bbz hebben moeten meemaken, want kan me voorstellen dat je door zo'n bericht gaat twijfelen of je niet meer had kunnen doen...