verdrietig :cry:

Discussie in 'Miskraam' gestart door jbl, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0
    week geleden curtage maar het verdriet begint nu pas het besef dat het kindje dat zo welkom was is er niet meer:cry:

het was nog maar zo kort na bijna negen weken dragen was het hartje gestopt :cry: :cry: :cry: :cry:

2. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    jbl ik vind het enorm rot voor je. Ik voel echt met je mee. Je verdriet moet je alleen dragen maar er zijn altijd mensen die je daarin kunnen steunen zoek die zeker op.

3. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0
    msongeduld dank je voor je lieve bericht

4. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Oh ik voel helemaal met je mee. Kan me voorstellen dat als je een curretage hebt gehad het verdriet pas later komt. Neem de tijd en stop je verdriet niet weg. En lucht je hart lekker hier op het forum. Hier weet iedereen wat je doormaakt en kan je veel steun vinden. (althans, zo voel ik het).
    Sterkte meid!

5. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    heel veel sterkte,stort hier je hart maar uit als je daar behoefte aan hebt..

6. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hey,

het is heel menselijk en normaal denk ik dat je pas achteraf echt beseft dat het voorbij is... Laat het verdriet zeker toe, en twijfel inderdaad zeker niet om troost te aanvaarden van mensen om je heen. Ook hier op het forum kunnen we ons (jammer genoeg) heel goed voorstellen hoe jij je moet voelen, dus hopelijk geeft je dat het gevoel dat je er niet alleen voor hoeft te staan... Neem zoveel tijd als je nodig hebt.. Sterkte meid

Liefs,
    Sunnyke

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi meid,

Het is heel erg moelijk om dit mee te maken. Laat je verdriet eruit, en als je er behoefte aan hebt probeer er dan over te praten met familie en goede vrienden. Dat heeft bij mij heel erg geholpen.
    Maar het verdriet blijft en zal niet zo makkelijk weggaan...

Veel sterkte.

Liefs Vanilia

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:( Héél veel sterkte meissie!
    Laat je verdriet er gewoon zijn....

Liefs Eleni

9. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0
    lieve dames

bedankt voor jullie lieve en troostende reactie het doet me enorm goed ik wens degene die een ook een mk hebben gehad veel sterkte en de dames die nog zwanger zijn een gezonde voldragen zwangerschap

Deel Deze Pagina