Ja al gehad en nee niet echt een diagnose. Ik vind dat ze allemaal maar vaag blijven doen. Waarschijnlijk omdat het dus zo lekker vaag is en ze niets kunnen zien. Ja kan me voorstellen dat dat geen feest is. Ben blij dat me dat bespaard is gebleven. Maar dit is ook niet echt een pretje... Morgen krijg ik de uitslag van de scan en ik zou nu inmiddels al 10 weken zwanger zijn dacht ik... Heb het niet echt bijgehouden.
Zo wat een opluchting vandaag bij de oncoloog. We kwamen binnen en ze riep al gelijk dat de waardes zijn gedaald! van 1100 naar 400!! Wauw! zomaar in 1x... snap er niets van... De scan was ook helemaal goed, niets raars op te zien! dus ik hoef nu niet aan de chemo. bloedprikken wordt wel vervolgd... Ben echt blij met deze uitslag. Het lijkt mij alleen dat ik nu toch ook iets kwijt moet zijn of nog moet raken? nja.. kheb niets gemerkt en volgens oncoloog is het wel normaal als je niets merkt. Ben in ieder geval blij dat mn lichaam het zelf op wil lossen!
Het is een bizar verhaal he Aza, maar gelukkig "goed" nieuws dus. Wat gaan ze nou nog verder doen? je waardes nog een keer prikken?
Ja ik moet vrijdag terugkomen en weer prikken en dan hoor ik hoe en wat verder. Ik hooop dat ze dan nog een stuk zijn gedaaaald!!
Even een kleine update... waardes zijn weer een stuk gezakt. Naar 200 nu! Ben echt blij dat het nu allemaal vanzelf gaat! Nu lekker blijven bloedprikken totdat hcg op 0 staat en dan op naar een nieuwe zwangerschap (hoop ik)
Even geleden dat ik hier geweest ben dus heb even alles terug gelezen. Wat een opluchting dat je lichaam het vanzelf oplost! Over je vraag of het eruit komt, nee dus... Tenminste bij mij niet. Ik ben zwanger geraakt via mijn "schone" eileider. Dit weet ik omdat ik ovulatiepijn voel. Ben benieuwd of er iemand is die wel een stolsel ofzo verloren is? Mijn hcg was trouwens 1800 op zijn hoogst. Geen idee waarom we niet hoefden te wachten met zwanger worden.. Gyn heeft het een aantal keer gezegd.. Echt blij dat je niet aan de chemo hoeft!
had januari een bbz en was 10 weken toen ze me gingen opereren had een waarde van meer dan 3 duizend en linker eileider kwijt geraakt want ze geloofden in het ziekenhuis niet dat ik een bbz had alleen de verloskundige stond achter me ze konden niks vinden op de echo tot ik erop stond om bloed te prikken toen kreeg ik excuses en een andere man een echo maakte en verwijde bloedvaten zag. maar chemo klinkt wel echt heftig nooit gehoord bij een bbz maar gelukkig is het jou bespaart en heb je snel een mooi wondertje in je buik !!!
En ik zie dat je nu weer zwanger ben sabrina... gefeliciteeerd!! Fijn dat je zo snel al weer zwanger bent geworden! Geniet nog even van de laatste loodjes Ohh koekies was raar dan... de oncoloog gaf ook nog aan dat ik niet zwanger mocht raken als ik aan die chemo moest. Maar toch fijn dat je nu een gezonde kleine hebt rond lopen! Ik verlies sinds maandag bloed. Het is duidelijk oud bloed... bruin achtig maar het bkijf niet bij een veeg. Tis ook niet heel veel. Kan et opvangen met een inlegkruisje.. elke keer zie ik een donkere drap (sorry voor de uitleg) ik ben heel benieuwd wat dit is... klinkt het herkenbaar voor iemand?
Dat herken ik wel aza. Bij mij begon het ook met bruin verlies met stolsels. Later ging ik meer bloeden en werd het rood met stolsels. In totaal heb ik zo'n 6 weken bloedverlies gehad. De gyn gaf aan dat dit normaal was.. Hoop voor je dat het allemaal snel achter de rug is zodat je weer verder kunt.
is volgens mij wel normaal. ik had na de operatie ook nog een week (oud) bloed verlies. Dit komt doordat je lichaam zich wel gewoon had voorbereid op een zwangerschap en je baarmoederslijmvlies dus ook gewoon dik was, voor het vruchtje. dat komt er nu waarschijnlijk uit dan. hoop dat je snel verder kunt en snel in weer zwanger mag zijn, op de goede plaats dan
AzA , hoe gaat het nu met jou ? Ik heb net een operatie achter de rug zat een vruchtjevan 7 wkn in mn eileider die pijn veroorzaakte...was door de pil heen gegaan . Het klinkt als n simpele ingreep maar ik ben er erg brak van.... hoe lang duurde bij jou het herstel? Of bij anderen ?
Ik was na de operatie ook beroerd maar ben wel dezelfde avond naar huis gegaan. Had geen zin om te blijven. Ik ben op een dinsdag geholpen. 9 juli en ik was 22 juli alweer aan het werk. Ben dus amper twee weken thuis geweest. Doe gewoon rustig aan en luister naar je lichaam. Sterkte.
Thnx xprissies, zie dat je 6 weken ver bent, hoop dat je deze zs probleemloos mag voldragen en een gaaf baby'tje in je armen krijgt spannende tijd hoor als t eerder niet vanzelfsprekend ging Veel geluk
Hey Mirri, Sorry van mn late reactie. Maar het gaat goed met me! Afgelopen maandag gehoord dat mn hcg waardes 1,2 is. En dat is goed. tijdens mijn operatie was er wel een verdikking gezien, en afgelopen maandag zag de gynaecoloog deze verdikking nog steeds. Dus ik hoor nog wat ze daar mee gaan doen. Ze weten niet wat het is namelijk... Mijn herstel ging heel vlot! Na 2 dagen liep ik al gewoon weer rond. Hoe is het nu met jouw? Voel je je al wat beter? Wat naar dat je dit heb moeten meemaken. Niet leuk... Ik hoop dat je dit hoofdstuk snel kan sluiten. Liefs
Aza fijn dat jouw hcg weer bijna 0 is! Echt einde en nieuw begin! Hoop dat er over die verdikking ook snel duidelijkheid is maar vooral dat die eigenlijk nietszeggend is en dat jullie snel weer groen licht krijgen om verder te gaan voor een nieuwe positieve test! Wat een vreemde achtbaan hebben wij toch ingezeten he! Ben zo blij voor ons beide dat t zich uiteindeljk toch heeft opgelost zonder rare spuiten met enge middelen! Was daar zo bang voor (ook toen de gyn gesprek begon met dubieuze weefseluitslag, dacht dat ik door de grond ging). Wanneer moet je verder voor verdikkingsonderzoek? Gr. Humtum