Hoi meiden, Heb 7 weken geleden een miskraam gehad, alles leek er spontaan uit te zijn gekomen. 5 weken later begon mijn cyclus weer, deze bleef echter maar doorgaan, net als ik denk dat het bloeden gestopt is, begint het weer. Vanochtend wederom weer heftig begonnen met bloeden en er kwamen ook allerlei stolsels vrij. Inmiddels dus al 3 keer ongesteld geworden in 2 wkn tijd. Mijn zwangerschapstesten bleven ook positief. Ik ben ook begonnen met ovulatietesten, maar deze bleven allemaal negatief, m.a.w. geen eispong. Heb vanochtend toch maar gevraagd om een inwendige echo, was erg bang dat er toch nog weefsel achter was gebleven. Kon vanmiddag direct terecht en wat bleek, er zat een cyste op mijn eierstok van 4,6 cm! Ik schrok enorm, maar de gyneacoloog deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was, een mislukte eispong noemde hij het. Ik heb progresteron meegekregen voor 33 dgn en moet in november terugkomen om te kijken of de cyste weg is. Ben aan de ene kant opgelucht dat ik nu weet wat er aan de hand is, mijn hele hormoonhuishouding ligt op z'n gat, aan de andere kant betekent dit wel dat we voorlopig niet hoeven te klussen voor een kindje ;( Zijn er meiden onder jullie die dit ook hebben meegemaakt? Hoop maar dat de cyste dan idd weg is. Ben vergeten te vragen wanneer deze cyste nu ontstaan is (omdat ie al zo groot is) en of het ook de oorzaak vd miskraam van zijn? Ik hoop op reacties. Liefs Monkey
Lijtk haast wel of er iets mis is er wordt heel veel dubbel gepost kan toch haast geen toeval zijn.of wel.